بازدید 4853
۴

پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی، ممنوع

کد خبر: ۶۶۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰ 15 February 2017
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه شهریه مدارس غیردولتی هنوز اعلام نشده است گفت: در حال حاضر پیش ثبت نام و اعلام رقم و دریافت شهریه از سوی مدارس مجاز نیست.

به گزارش ایسنا، علیرضا کمره‌ای درباره آخرین وضعیت پرداخت مطالبات فرهنگیان تهرانی اظهار کرد: مطالبات فرهنگیان در حد تامین اعتبار پرداخت می شود. ماه گذشته نیز بخشی از مطالبات انباشته فرهنگیان را پرداخت کردیم.
 
پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی، ممنوع 

وی افزود: در ماه گذشته در 10 بند پرداختی  داشتیم که عمدتا مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال 94 بود و بخشی از  معوقات حق التدریسی ها و حق الزحمه امتحانات نیز پرداخت شد اما هنوز مطالبات حق التدریسی‌ها بروز نشده و چند ماه عقب افتاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش  شهر تهران در پاسخ به پرسشی مبنی بر اعلام و اخذ پیش ثبت نام برخی مدارس غیردولتی در تهران نیز عنوان کرد: سال گذشته در اسفندماه شهریه مدارس غیردولتی را اعلام کردیم. پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی مربوط به بعد از زمان اعلام شهریه مدارس است.

کمره ای با تاکید براینکه پیش ثبت نام در مدارس غیردولتی پیش از اعلام شهریه مجاز نیست گفت: شهریه اعلامی از سوی آموزش و پرورش شهر تهران، مبنای ثبت نام در مدراس قرار می گیرد و پیش از آن مجاز نیست بنابراین مدارس  و اولیاء باید منتظر اعلام شهریه باشند و به هیچ عنوان نباید قبل از آن رقمی از سوی مدرسه اعلام و دریافت شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۴
کی این حرفها تموم میشه- مدارس غیر انتفاعی پیش ثبت نام شروع کردند و پول اصلاً ربطی به اعلام نداره خودشان شهریه تعیین می کنند. پارسال آموزش پرورش اعلام کرده شهریه دبیرستان حدود 8 تا 9 میلیون دبیرستان غیر انتفاعی برای سال سوم دبیرستان 16 میلیون شهریه گرفته و من به هر جا مراجعه کردم هیچکس پیگیری نکرد- اگر خواستید مدارک مستند چکهای پرداخت و پاس شدن چکها با پرینت حساب موجود است - لطفا فقط حرف نزنید و با این حرفها با اعصاب مردم بازی کنید- وقتی زیردستان حرف رئیسان را گوش نمی کننده رئیسان لطفاً ساکت باشند
در تهران مدارسی در شمال شهر رقم بالای ده میلیون را برای دبستان که حداکثر هفت میلیون تومان باید باشد میگیرند مثل دبستان های: درخت دانش . طلایه داران . پیشاهنگ . علم و ادب . مهدوی . بانی جوو غیره . هر کدام تا ۱۵ میلیون هم برای دبستان میگیرند و هیچ خدماتی مثبتی جز چشم و هم چشمی ندارند. واقعا چرا جلوی چنین فسادی در علم و دانش که جزو مقدس ترین ها میباشد.، گرفته نمیشود. من تا گرفتن مدرک پزشکی ام هیچ هزینه ای حتی برای خوابگاه و سلف سرویس نهار وشام دانشگاه ندادم. حتی یکسری سفر آموزشی به امریکا و اروپا را خود دانشگاه تقبل میکرد.
بابا الان ثبت نام میکنند و کل پولش هم میگیرند
آموزش پرورش هر سال برای مدارس غیر دولتی سقف شهریه معین میکند که بسته به خدماتی که مدارس می دهند متفاوت است و برای مدارسی که خدمات بیشتری ارائه می کنند شهریه بالاتری در نظر گرفته می شود. اما این مدارس مجددا مبلغی بالایی را بابت خدمات مضاعف دریافت می کنند و ظاهرا آموزش و پرورش هم دست آنها را باز گذاشته و به اعتراضات والدین توجه نمیکند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی