بازدید 4012
۱

آخرین ترفنداستقلال ورحمتی برای فرارازمحرومیت

کد خبر: ۶۶۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵ 15 February 2017
 باشگاه استقلال طی نامه ای رسمی به کمیته انضباطی درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه کرده است.
 
به گزارش تابناک ورزشی، در شرایطی که استقلال به روزهای اوج رسیده و با برتری در دربی 84 توانسته جایگاه سومی خود را مستحکم کند، حکم کمیته انضباطی مبنی بر 3 جلسه محرومیت سیدمهدرحمتی، آب سردی بر پیکر کادرفنی این تیم بود.  
 
این محرومیت که به علاوه یک جلسه محرومیت بابت اخراج این بازیکن، به 4 جلسه تبدیل می شود و با رای قطعی نیز صادر شده است، در یکی، 2 روز اخیر با واکنش مسئولان استقلال همراه بود.
 
در نهایت صبح امروز باشگاه استقلال طی نامه ای رسمی به کمیته انضباطی برای کاهش محرومیت مهدی رحمتی درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه کرد. این پرونده که به دلیل قطعی بودن حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف نمی رود، در صورتی که با دستور رئیس فدراسیون همراه شود، بار دیگر در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می گیرد.  
 
استقلالی ها نهایت تلاش خود  را برای کاهش محرومیت کاپیتان انجام می دهند، اگرچه سیدحسین حسینی نیز دروازه بان متزلزلی نشان نداده اما در صورتی بروز یک اتفاق غیرمنتظره برای او ممکن استقلال با بحرانی درون چارچوب مواجه شود.
 
یک بار این درخواست تجدیدنظرخواهی ویژه از سقوط راه آهن جلوگیری کرد و باید دید که این بار مهدی رحمتی می تواند امیدوار به حداقل کاهش یکی، 2 جلسه ای محرومیتش باشد یا او تا پایان سال 95 نمی تواند در فوتبال ایران به میدان برود و بازیهایی همچون ذوب آهن، سیاه جامگان، سایپا و فولاد را از دست می دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بقول کارگاه گجت : مافیای پرتوان ، برس به داد این ناتوان !!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر