بازدید 1765

کاندیدای جمهوری‌خواه انتخابات فرانسه: کنار نمی‌کشم

یک کاندیدای جناح جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه احتمال کنار کشیدن خود از دور رقابت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد.
کد خبر: ۶۶۷۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۳ 15 February 2017

یک کاندیدای جناح جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه احتمال کنار کشیدن خود از دور رقابت‌های انتخاباتی را تکذیب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، فرانسوا فیلون، کاندیدای جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه اعلام کرد، به دلیل احتمال وقوع بحرانی جدیدی، از کاندیداتوری خود در رقابت‌های انتخاباتی صرف‌نظر نخواهد کرد.

بر اساس گزارش روزنامه لوموند، فیلون اظهار کرد: من با برخی از دیگر کاندیداهای جمهوری‌خواهان از جمله نیکولا سارکوزی و آلن ژوپه دیدار کردم و گفتم که راهکار جایگزین بهتری وجود ندارد.

وی ادامه داد: امروز اگر من از کاندیداتوری کنار بکشم، احتمال دارد که بحرانی بزرگ ایجاد شود.

فیلون به عنوان اصلی‌ترین گزینه جمهوری‌خواهان در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری فرانسه در نظر گرفته می‌شد اما در ماه ژانویه پس از افشای اتهامات فساد علیه وی، محبوبیت خود را از دست داد و از همین رو احتمال توفیق وی در انتخابات کاهش جدی داشته است.

به گزارش ایسنا، دور اول انتخابات ریاست جمهوری فرانسه قرار است ۲۳ آوریل برگزار شود و هفتم مه نیز برای برگزاری دور دوم این انتخابات در نظر گرفته شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها