بازدید 16389

دومین تجمع اعضای شرکت نور‌ پران در زنجان

اعضای شرکت تعاونی نور‌ پران برای حل مشکلات زمین‌های خود در مقابل استانداری زنجان تجمع کرده و خواستار رفع مشکلات خود از طریق مراجع قانونی شدند.
کد خبر: ۶۶۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۴ 15 February 2017
اعضای شرکت تعاونی نور‌ پران برای حل مشکلات زمین‌های خود در مقابل استانداری زنجان تجمع کرده و خواستار رفع مشکلات خود از طریق مراجع قانونی شدند.

به گزارش موج رسا; چند روزی بود که کارگران روغن نباتی جهان برای رسیدن به مطالبات خود در مقابل استانداری زنجان به نشانه اعتراض تجمع کرده بودند.

امروز نیز شاهد تجمع اعضای شرکت تعاونی نور‌‌پران بودیم که به منظور تعیین تکلیف زمین‌های بلاتکلیف‌شان در مقابل استانداری تجمع کردند.

طی ماه اخیر این دومین بار است  که اعضای شرکت تعاونی نور‌ پران در مقابل استانداری زنجان تجمع می‌کنند.

یکی از اعضای این تعاونی به نمایندگی از همه اعضا در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا با اشاره به اینکه این تعاونی یک هزار و 800 نفر اعضا دارد اظهار کرد: اعضای این تعاونی 27 سال است که در انتظار این هستند که زمین‌های خریداری شده به محدوده شهر اضافه شود.

وی با اشاره به اینکه فیش‌های خریداری شده این زمین‌ها قبل از گلشهر و بسیاری از شهرکهای تازه تاسیس خریداری شده است افزود: فیش‌های خریداری شده زمین‌های نورپران به صورت قانونی بوده است.

وی با اشاره به اینکه استاندار جدید نیز فعلا وارد این موضوع نشده است گفت: استاندار قبلی نیز با وجود مراجعه چندین باره حاضر به حل مشکلات ما نشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر به این نتیجه رسیدیم که علت مخالفت‌ها برای اضافه زمین‌های ما به محدوده شهر گرفتن‌ها گرفتن این زمین‌ها از ما بوده است گفت: در حال حاضر نیز برای ما پیشنهاد زمین‌های شهر‌ک شهر‌آرا را می‌دهند.

وی با بیان اینکه اکثر اعضای این شرکت اقشار پایین جامعه هستند گفت: ما برای حل مشکلات خود به ادارات مربوطه رفتیم ولی پاسخی دریافت نکردیم.

وی با اشاره به اینکه برای حل مشکلات ما هیچ مسئولی پاسخگو نیست گفت: به ناچار برای حل مشکلات خود در مقابل استانداری تجمع کردیم تا شاید گره مشکلات ما به دست استاندار باز شود.

گفتنی است زمین‌های نورپران نزدیک به 3 دهه است که در اختیار اعضاء بوده و تا الان تکیلف آنها در خصوص ورود به محدوده مشخص نشده است.
 
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر