بازدید 9936
سرپرست اورژانس کشور:

حادثه پلاسکو نباید تکرار شود

سرپرست اورژانس کشور تاکید کرد برای جلوگیری از تکرار حادثه پلاسکو باید ایمنی ساختمان‌ها را بالا برد.
کد خبر: ۶۶۷۵۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۰ 14 February 2017
سرپرست اورژانس کشور تاکید کرد برای جلوگیری از تکرار حادثه پلاسکو باید ایمنی ساختمان‌ها را بالا برد.

به گزاش ایلنا، پیرحسین کولیوند عصر امروز در نشستی با حضور برخی اعضای شورای‌شهر و شهردار منطقه 10 تهران با اشاره به ضرورت توجه بیشتر به ایمنی ساختمان‌ها برای جلوگیری و پیشگیری از وقوع حوادث، اظهار کرد: حادثه پلاسکو نباید در هیچ نقطه‌ای از کشور تکرار شود. برای این کار نیز باید ایمنی ساختمان‌ها را بالا برد و مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی با بیان اینکه اورژانس کشور آمادگی لازم برای ایجاد پایگاه‌های مختلف را دارد، افزود: در صورتی که شهرداری مکان‌های لازم برای ایجاد پایگاههای اورژانس را تامین کند، ما نیز پایگاههای لازم را مستقر می‌کنیم. همچنین باید همکاری و تعامل بیشتری بین اورژانس و دیگر ارگان ها مانند شهرداری بیشتر شود.

کولیوند همچنین تصریح کرد: پیشنهاد می‌کنیم در ساختمان‌های پرتردد و پر جمعیت و تمامی ساختمان‌هایی که در آینده احداث می‌شوند، دستگاه aed (دستگاه الکتروشوک اتوماتیک) نصب شود.  همچنین باید برای مواقع ضروری و بحرانی ابعاد آسانسورهای موجود در ساختمان‌های پرتردد و پرجمعیت تغییر کرده و به گونه ای باشد که بتوان با این آسانسورها بیمارها و مصدومان را جا به جا کرد.

در این نشست گزارشی از عملکرد اورژانس در حادثه حریق و سقوط ساختمان پلاسکو ارائه شد. همچنین برخی اعضای شورای‌شهر حاضر در این نشست قول تامین اعتبارات و تدابیر لازم برای همکاری با اورژانس را اعلام کردند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر