بازدید 4022
۱

وعده وزیر برای پرداخت حقوق معلمان حق التدریسی

کد خبر: ۶۶۷۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱ 14 February 2017
وزیر آموزش و پرورش از کاهش 17 نوع مدرسه خبر داد و گفت: مدارس دانش آموزان استثنایی و تیزهوشان با مدارس عادی ادغام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، فخرالدین دانش آشتیانی افزود: دانش آموزان استثنایی (معلول حرکتی، ذهنی ) به مدارس عادی معرفی می شوند و سیاست ما نیز کاهش تعداد مدارس تیزهوشان است.
 
وعده وزیر برای پرداخت حقوق معلمان حق التدریسی 

وی گفت: از نظر روالهای تخصصی که در فضاهای تعلیم و تربیت وجود دارد تفکیک دانش آموزان به شکل کنونی صحیح نیست.

دانش آشتیانی تأکید کرد: یکی از موارد بسیار مهم یادگیری در مدرسه یادگیری دانش آموزان از یکدیگر است و دانش آموزان با تفاوت های فردی مختلف باید در یک مدرسه حضور داشته باشند تا مفاهیم آموزشی را از یکدیگر فرا گیرند.

وزیر آموزش و پرورش گفت: وقتی دانش آموزان را از یکدیگر جدا می کنیم هم برای دانش آموزان جدا شده و هم برای سایر دانش آموزان این موضوع آسیب زا است.

وی افزود: براساس زیرنظام های سند تحول؛ آموزش و پرورش به سمت کاهش تنوع مدارس می رود و از نظر من فقط باید یک نوع مدرسه داشته باشیم .

دانش آشتیانی تصریح کرد: در مدارس کشورهای پیشرفته دانش آموزان استثنایی و تیزهوشان در مدارس عادی و در کنار سایر دانش آموزان تحصیل می کنند و فقط برای آنها دستیار و مشاور قرار داده و کمتر آنها را در مدارس جدا می بینیم.

وی از پرداخت حقوق 30 هزار معلم حق التدریس تا پایان امسال خبر داد و افزود: 2هزار و 700 میلیارد تومان امسال برای پرداخت مطالبات حقوق فرهنگیان در نظر گرفتیم که بخشی از این مطالبات تا شهریور امسال پرداخت شد و حقوق معلمان حق التدریس را نیز امیدواریم تا پایان امسال پرداخت کنیم.

وی همچنین از کاهش حجم کتاب های درسی خبر داد و گفت: لازمه اجرای برنامه های تربیتی در مدارس کاهش حجم مطالب درسی و افزودن آموزش مهارت های اجتماعی و تربیتی به دانش آموزان است و این تنها با کاهش حجم کتابهای درسی میسر می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
سلام، کاملا برعکس جناب وزیر،کافیست سری به مدارس بزنی،با این بچه های بی تربیتی که بوسیله نظام مسخره آموزشی شما تربیت شده اند بچه های معلول در مدارس عادی اذیت می شوند،ترا قبل از خراب کردن همه چیز کمی فکر کنید.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان