بازدید 2269
حضرتی در گفت‌وگو «تابناک» مطرح کرد؛

3رکن اساسی مدنظر اصلا‌ح‌طلبان برای «وحدت ملی»/ رقابت نباید باعث اختلاف شود

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: دفاع جانانه از مقام معظم رهبری،ولایت فقیه و قانون اساسی و مردم بدون شک مهم‌ترین معیارهایی است که در پیشبرد طرح وحدت ملی تاثیر بسزایی دارد و نباید از آن غافل شد.
کد خبر: ۶۶۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰ 14 February 2017
عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با بیان اینکه تمامی اقداماتی که در کشور پیرامون وحدت و انسجام ملی صورت می‎گیرد باید در چارچوب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور باشد وگرنه هیچ اعتباری ندارد، گفت: دفاع از رهبری، ولایت فقیه و قانون اساسی سه رکن طرح «وحدت ملی» است.

«الیاس حضرتی» در گفت و گو با خبرنگار «تابناک» درباره طرح وحدت ملی که از سوی برخی از جریانات و چهره‌های سیاسی مطرح شده است، اظهارکرد: همانطور که در نهضت انقلاب اسلامی همه جریانات و چهره‌های سیاسی کشور دوشادوش یکدیگر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش داشتند این خط و جریان بدون شک باید در شرایط فعلی کشور نیز مدنظر قرار گیرد تا ما بتوانیم یک انسجام و وحدت عملی و عینی را در کشور ایجاد کنیم.

وی افزود: چهره‌های وشخصیت‌های برجسته نظام باید اختلاف سلیقه‌ها و اختلافات جزئی را کنار بگذارند و در حراست و حفاظت از اصل انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران وارد عمل شوند.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: دفاع جانانه از مقام معظم رهبری،ولایت فقیه و قانون اساسی و مردم بدون شک مهم‌ترین معیارهایی است که در پیشبرد طرح وحدت ملی تاثیر بسزایی دارد و نباید از آن غافل شد، این مساله را اصلاح طلبان به طور جدی دنبال می‌کنند.

عضو فراکسیون امید مجلس تصریح کرد: تمامی اقداماتی که در کشور پیرامون وحدت و انسجام ملی صورت می‎گیرد باید در چارچوب اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در داخل کشور باشد وگرنه هیچ اعتباری ندارد.

حضرتی تاکید کرد: بهتر است در آستانه انتخابات همه جریانات سیاسی با حفظ رقابت‎های درون گروهی در جهت اعتلای و حفظ اقتدار کشور در کنار هم باشند و اختلافات و مسائل جزئی را در عرصه سیاسی کشور مطرح نکنند.

وی تصریح کرد: همه شرایط و بسترهای لازم در کشور باید پیرامون اجرای طرح وحدت ملی در آستانه انتخابات ایجاد شود تا ما شاهد برگزاری انتخاباتی پرشکوه با حضور حداکثری مردم به مانند سال‌های گذشته باشیم.

نماینده مردم تهران اظهارکرد: وجود رقابت میان جریانات سیاسی در عرصه انتخابات امری طبیعی است ولی بدون شک این فضای رقابتی نباید در راستای ایجاد اختلاف در عرصه سیاسی کشور و وحدت مردم و مسئولان لطمه وارد کند.

عضو حزب اعتماد ملی اظهارکرد: با توجه به گسترش روزافزون تهدیدات دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران در طی سال‌های گذشته حفظ وحدت میان تمام جریانات سیاسی امری ضروری و لازم است و باید آن را حفظ کرد.

حضرتی تصریح کرد: تنها چیزی که می‎تواند ایران را در مقابله با تهدیدات دشمنان بیمه کند حفظ وحدت و انسجام داخلی است که باید مدنظر همه مسئولان و جریانات سیاسی قرار گیرد و آنها براین اساس حرکت و مشی فکری خود را اجرایی کنند تا بتواند در جهت تحقق مطالبات مردم به بهترین شکل ممکن وارد عمل شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر