بازدید 5646

استادیومی که22روزه ساخته شد+عکس

استادیوم فوتبال ساحلی بوشهر بعد از این که برگزاری تورنمنت پرشین کاپ در بوشهر با حضور تیم های ایران – ایتالیا – اوکراین و لهستان قطعی شد در مدت 22 روز ساخته شد و گنجایش 1500 تماشاگر را دارد.
کد خبر: ۶۶۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸ 14 February 2017
بوشهری های با وجود فرصت 22 روزه استادیوم برگزاری تورنمنت پرشین کاپ را آماده کردند.

به گزارش تابناک ورزشی،  جوزپ ماندولادو، نماینده سازمان جهانی فوتبال ساحلی بعد از بازدید از استادیوم فوتبال ساحلی بوشهر گفت:« ورزشگاه جدید بوشهر با چنین ظرفیت و امکاناتی تحسین برانگیز است و از نظرم کامل ترین ورزشگاه فوتبال ساحلی ایران خواهد بود. در سطح جهان مسابقات فوتبال ساحلی زیادی برگزار می شود که برای آن رویدادها ورزشگاه های پیش ساخته آماده و نصب می شود و پس از پایان مسابقات مجددا قطعات آن باز می شوند. از این نظر تعداد ورزشگاه های دائم در سطح جهان زیاد نیست اما در ایران ورزشگاه های خوب و دائمی وجود دارد که این ورزشگاه تازه احداث شده در بوشهر کاملا دارای استانداردهای جهانی است. این ورزشگاه کاملا امکانات برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا را دارد و از ظرفیت های آن در رویدادهای متنوعی باید بهره برد.»

جوزپ ماندولادو هم چنین در مراسم بازدید از این استادیوم خطاب به مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت:« ساخت چنین ورزشگاهی تعهد، علاقه مندی و دید حرفه ای شما نسبت به رشد و توسعه فوتبال ساحلی در سطح استان را تایید می کند و از طرف سازمان جهانی فوتبال ساحلی از نقش پر رنگ شما در این مسیر مهم تشکر ویژه ای دارم.»

گفتنی است استادیوم فوتبال ساحلی بوشهر بعد از این که برگزاری تورنمنت پرشین کاپ در بوشهر با حضور تیم های ایران – ایتالیا – اوکراین و لهستان قطعی شد در مدت 22 روز ساخته شد و گنجایش 1500 تماشاگر را دارد.

این استادیوم امشب رسما با بازی ایتالیا – اوکراین در ساعت 18:15 افتتاح می شود.

پرشین کاپ با میزبانی باشگاه پارس جنوبی برگزار می شود که فصل گذشته عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور را به خود اختصاص داد.
استادیومی که22روزه ساخته شد+عکساستادیومی که22روزه ساخته شد+عکساستادیومی که22روزه ساخته شد+عکساستادیومی که22روزه ساخته شد+عکس
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار