بازدید 3409
۱

روحانی چهارشنبه به عمان و کویت سفر می‌کند

کد خبر: ۶۶۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳ 14 February 2017
حجت الاسلام و المسلمین روحانی، به دعوت رسمی سران کشورهای کویت و عمان، روز چهارشنبه به این کشورها سفر می کند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ رئیس جمهوری برای سفری یک روزه و به دعوت رسمی پادشاه عمان و امیر کویت، روز چهارشنبه 27 بهمن ماه به این کشورها سفر می کند.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور با اعلام این خبر افزود: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی صبح چهارشنبه و بدعوت رسمی سلطان قابوس پادشاه عمان به مسقط پایتخت این کشور سفر می کند.

پرویز اسماعیلی، استقبال رسمی سلطان قابوس از رئیس جمهور کشورمان، ملاقات خصوصی و مذاکرات هیات های عالیرتبه دو کشور را از مهمترین برنامه های سفر رسمی و کوتاه دکتر روحانی به عمان ذکر کرد.

او گفت: رئیس جمهوری در ادامه، بعد از ظهر چهارشنبه و به دعوت رسمی امیر کویت، مسقط را به مقصد کویت ترک خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور استقبال رسمی توسط امیر کویت، مذاکره خصوصی، مذاکرات هیاتهای دو کشور و نیز دیدارهایی با نخست وزیر و وزیر خارجه کویت را از مهمترین برنامه های سفر دکتر روحانی و هیات همراه به کویت اعلام کرد.

به گفته اسماعیلی رئیس جمهوری کشورمان را در این سفر چند نفر از وزرا و مشاورین رئیس جمهور و همچنین نمایندگانی از بخش خصوصی کشورمان همراهی می کنند.

بر این اساس، بررسی راهکارهای توسعه هر چه بیشتر روابط دو جانبه در بخش های دولتی و خصوصی، و همچنین بررسی مسائل منطقه ای از مهمترین محورهای سفر دکتر روحانی به کشورهای عمان و کویت است و وی شامگاه چهارشنبه به میهن اسلامی باز خواهد گشت.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
چرا خبراتون دیر بالا میاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها