بازدید 3871
۲

توقف شاخص بورس در کانال 77 هزار واحدی

امروز سه شنبه 26 بهمن ماه، شاخص کل بورس با یک روند یکنواخت و خسته کننده توانست 25 واحد رشد را در کارنامه خود به ثبت برساند.
کد خبر: ۶۶۷۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹ 14 February 2017
امروز سه شنبه 26 بهمن ماه، شاخص کل بورس با یک روند یکنواخت و خسته کننده توانست 25 واحد رشد را در کارنامه خود به ثبت برساند.

به گزارش تابناک اقتصادی، امروز آخرین قیمت فلزات اساسی در جهان نشان داد مس و روی فعلل میلی به کاهش قیمت ندارند. ازطرفی در بازار تهران که قرار بود شرکت تازه وارد توليد نيروي جنوب غرب صبا عرضه اولیه شود، فعلا متوقف شد.

معاملات گروه فلزات اساسی اکثرا در دامنه منفی و کم حجم معامله شدند. نماد کماسه نیز همانند روزهای گذشته صف خرید بود؛ این سهم در قیمت 4685 حدود 5.4 میلیون صف خرید داشت.

در گروه ساختمانی نماد ثفارس پس از کسب بازدهی 17 درصدی در طی پنج روز معاملاتی گذشته، امروز در حاشیه منفی دنبال شد؛ حجم معاملات در این نماد در حدود 1.1 میلیون بود.

در گروه منفی رایانه نیز نماد مرقام با جابه‌جایی 1.8 میلیون سهم در آستانه‌های بالای قیمتی در 5،970 ریال داد و ستد شد. در گروه فلزات اساسی همچنین نماد فسرب در قیمت 3302 ریال صف فروش شد. معاملات گروه قندی امروز اکثرا در دامنه مثبت معامله شدند.



در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس با رشد کم جان 25 واحدی به رقم 77 هزار و 1 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز 30 واحد رشد داشت و به رقم 15 هزار و 540 واحد رسید. ارزش معاملات  2652 میلیارد ریال شد.

بیشترین تاثیر مثبت بر شاخص را نماد شخارک با 32 واحد و بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را نماد شبندر با 23 واحد به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن فخاس با 87.4 میلیارد ریال بود.

در فرابورس نیز آیفکس 1 واحد مثبت شد و به رقم 840 واحد رسید. ارزش معاملات 10،610 میلیارد ریال شد. بیشترین تاثیر بر شاخص را نمادهای هرمز با 0.74 واحد مثبت و شاوان با 0.29 واحد منفی به عهده داشتند. بیشترین ارزش معاملات غیربلوک نیز از آن نماد حسیر با 30.1 میلیارد ریال بود.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
بله درکانال 77 هزارواحدی قراترگرفت دقیقا هفتادهزارویک واحد !!!!! دستکاری وعددسازی ازاین تابلوترمیشه ؟! هرآدم با هوش متوسط به نمودار روزانه شاخص بورس دقت کنه تشخیص عددسازی براش کاملا واضحه !
بورس = عددسازی تابلو
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان