بازدید 2038

خروج از رکود از اهداف تشکیل «جبهه مردمی نیروهای انقلاب» است

نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: توجه به ایجاد اشتغال و خروج از رکود از اهداف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در عرصه‌ اقتصادی است.
کد خبر: ۶۶۷۳۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸ 14 February 2017
به گزارش تسنیم، سیدعلی ادیانی‌راد نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به تشکیل جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: این جبهه مردمی براساس ضرورت‌های اجتماعی، سیاسی و انقلابی شکل‌گرفته است.
وی افزود: در شرایط فعلی احساس می‌شود که ما در حوزه‌های اجرایی و در قلمرو سایر دستگاه‌ها و نهادهای حکومتی نیاز به تقویت روحیه انقلابی‌گری داریم.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس با بیان اینکه عنصر انقلابی‌‌گری و اهتمام به شعائر اوائل انقلاب، یک ضرورت انقلاب تلقی می‌شود، گفت: برخی از شعارهای انقلاب اسلامی در برخی از نهادهای حکومتی یا کم‌رنگ شده و یا با شعائر انقلاب زاویه پیداکرده‌اند، لذا این جبهه رسالت خود را تقویت روحیه انقلابی‌گری می‌داند.

ادیانی‌راد تصریح کرد: توجه به شعائر، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تقویت و عملیاتی ساختن و همچنین نهادینه‌سازی روحیه انقلابی‌گری از ضرورت‌ها و اهداف شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی است.

وی درباره اولویت‌های اقتصادی شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، گفت: توجه به ایجاد اشتغال، برون رفت از رکود اقتصادی و همچنین رفع مشکلات کلان اقتصادی از جمله اهداف شکل‌گیری این جبهه در عرصه‌ اقتصادی است.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس افزود: توجه به ظرفیت‌های درون کشور و بهره‌وری درست از ظرفیت‌های مردم در عرصه ملی و مقاوم‌سازی اقتصاد درون کشور و توجه به اقتصاد مقاومتی از دیگر اهداف اقتصادی شکل‌گیری این جبهه است. 

 ادیانی‌راد با اشاره به ضرورت‌های اجتماعی شکل‌گیری این جبهه، اظهار داشت: کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی کشور از ضروریات به‌ حساب می‌آید.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس تصریح کرد: باید همه نیروهای انقلاب، دلسوزان و علاقمندان انقلاب اسلامی در یک مجموعه تمرکز کنند تا دغدغه اصلی مردم در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی را پیگیری و به کمک مردم و انقلاب اسلامی بیایند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل