بازدید 8396

بلیط هواپیما را ارزانتر از همیشه بخرید!

کد خبر: ۶۶۷۳۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 14 February 2017
تلفن همراه شکل معمول بسیاری از فعالیت‌های زندگی ما را تغییر داده‌ است، شاید 10 سال پیش تصور چنین جایگاهی برای این وسیله در زندگی انسان دشوار بود. کسب و کارهای آنلاین این روزها در ایران و میان مخاطبان ایرانی نیز همچون هر جای دیگر جهان در حال گسترش می باشد. در این میان ارایه خدمات آنلاین گردشگری و ایجاد امکان خرید اینترنتی بلیط هواپیما و رزرو هتل نیز رشد قابل توجهی در سالهای گذشته پیدا کرده است.
 
با توجه به همین موضوع سفرستان بعنوان مجموعه ای پیشرو در زمینه ارایه خدمات آنلاین در حوزه خرید بلیط هواپیما و هتل که همواره حرکت همپای یافته های جدید و دانش محور دنیای نو را مد نظر قرار داده‌است با آگاهی از ویژگی‌ها و امکانات تلفن‌های هوشمند و جایگاه آن برای تسهیل سفر دست به طراحی نسخه‌ی اختصاصی موبایل زده است تا کاربران و مخاطبانش را در تجربه های نوین جهانی سهیم کند. کاهش نگرانی شما برای تنظیم برنامه‌ی سفر همراه با سهولت کاربری نسخه ویژه موبایل سبب میشود تا شما از سفرخود لذت بیشتر ببرید و این هدفی است که سفرستان در جستجوی آن است.
 
کافیست از طریق تلفن همراه خود به وب سایت سفرستان وارد شوید تا تفاوت فضای آن را با نسخه دسکتاپ سایت(نسخه‌ی مخصوص کامپیوترهای رومیزی) به خوبی مشاهده کنید. تمام فعالیت‌هایی که در نسخه دسکتاپ امکان انجام آن را دارید، حال بر روی تلفن هوشمند همیشه همراهتان و متناسب با ویژگی‌های بصری آن موجود است و تجربه خریدی آسان، سریع و مطمئن را برای شما به ارمغان می آورد. با این دستاورد برای سفر رفتن تنها چیزی که نیاز دارید یک برنامه‌ و یک تصمیم است!

ارزان ترین روش خرید بلیط هواپیما
 
اگر قصد سفر دارید هم اکنون وب سایت سفرستان را با گوشی تلفن همراه و یا دستگاه های دیگر باز کنید و پس از ثبت نام و عضویت در سفرستان با کد تخفیف TAB2511 بلیط پرواز داخلی خود را با 150000ریال تخفیف و بلیط پروازهای خارجی خود را با 700000 ریال و ارزانتر از همیشه خرید کنید.  فراموش نکنید که اعتبار کد تخفیف مذکور تا پایان روز 28 بهمن ماه میباشد ضمنا شما میتوانید کد تخفیف مذکور را در اختیار دوستان و آشنایان خود نیز قرار دهید. منتظر تخفیفهای جذاب تر سفرستان باشید.
 
این تخفیف بلیط شامل کلیه ایرلاین ها و خطوط هوایی مانند ایران ایر ، هما ، آسمان ، قطر ، امارات ، اتحاد ، ترکیش و ... و همچنین برای تمام مسیر های پروازی می باشد.
 
- مراحل استفاده از کد تخفیف:
 
- وارد وب سایتSAFARESTAN.COM   شوید.
- ثبت نام کنید
- با کد تخفیف مقابل: TAB2511 که ویژه این سایت است بلیط پرواز داخلی و یا خارجی خود را ارزانتر از همیشه بخرید.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار