بازدید 8697
۲

جزئیات‌حمله‌ارتش‌عراق‌به‌نشست‌ابوبکر‌البغدادی

ارتش عراق اعلام کرد خانه ای را هدف قرار داده که احتمالا ابوبکر البغدادی در آن بوده است.
کد خبر: ۶۶۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۸ 13 February 2017
آریا نوشت: ارتش عراق اعلام کرد خانه ای را هدف قرار داده که احتمالا ابوبکر البغدادی در آن بوده است.

ارتش عراق روز دوشنبه در بیانیه ای اعلام کرد نیروهای عراقی خانه ای را هدف قرار دادند که گمان می رفت ابوبکر البغدادی سرکرده گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش به همراه برخی دیگر از سرکرده های این گروه سرگرم نشست بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز از بغداد، ارتش عراق در بیانیه خود به این مسئله اشاره نکرد که آیا البغدادی نیز هدف قرار گرفته است یا خیر. در این بیانیه آمده است جنگنده های اف 16 ارتش عراق روز شنبه این خانه را در غرب این کشور هدف قرار دادند. ارتش عراق همچنین اسامی 13 نفر از فرماندهان داعش را منتشر و اعلام کرد این عناصر داعش در حمله ای هوایی کشته شدند اما در این فهرست نام البغدادی به چشم نمی خورد.

87 نفر از زبده ترین همراهان ابوبکر بغدادی به هلاکت رسیدند
ستاد عملیات مشترک عراق از هلاکت هشتاد و هفت تن از مهمترین و زبده ترین همراهان ابوبکر بغدادی سرکرده داعش در منطقه القائم در مرز عراق با سوریه خبر داد.
در اطلاعیه این ستاد امده است: مقر این افراد بنا بر اطلاعات دقیق نظامی در روزهای شنبه و یکشنبه مورد هدف قرار گرفت. بر اساس اطلاعات دقیق به دست امده، ابوبکر بغدادی روز پنجشنبه گذشته به همراه سه خودروی ویژه از منطقه ریف الرقه به سمت منطقه السویعیه در حومه البوکمال حرکت کرد و سپس با خودروهایی جدید که دو پهباد هم آنها را همراهی میکرد از منطقه البوکمال سوریه به منطقه القائم عراق وارد شد تا ضمن دیدار با فرماندهان داعش مسئله سقوط بخش مهمی از موصل را بررسی و جانشین احتمالی برای خود معرفی کند.
در شب ورود ابوبکر بغدادی به القائم، داعشی ها برق منطقه و اینترنت را بطور کامل در القئم و البوکمال قطع کردند و در خانه یکی از سران داعش به نام ابو خلیل عزاوی در منطقه العبیدی مستقر شدند در حالی که ابو جنات الراوی مسوول امنیت داعش به همراه شش تن دیگر از سران داعش او را همراهی کردند. آنها سپس شنبه به خانه ای دیگر در منطقه الزله رفتند و در همان لحظه ورود آنها، جنگنده های عراقی محل تجمع ابوبکر البغدادی و سران داعش در چهار منزل مختلف در القائم و عکاشات را بمباران کردند که در نتیجه این بمباران ها هشتاد و هفت تن از همراهان داعش از جمله ابو جنات الراوی مسوول امنیت داعش، ابو مالک تلعفری، ابو حنیفه بلژیکی، ابو زید مسوول تبلیغات داعش و برخی دیگر از همراهان بغدادی کشته شدند.
در میان کشته شده ها بیست تروریست انتحاری نیز بودند که قصد داشتند به موصل بروند. در این اطلاعیه اشاره ای به سرنوشت ابوبکر بغدادی نشده است.

ابوبکر البغدادی در شهر قائم عراق زخمی شده است
در همین حال پایگاه خبری النشره در گزارشی اعلام کرد، ابوبکر البغدادی سرکرده گروهک تکفیری صهیونیستی داعش بر اثر حمله هوایی در شهر قائم عراق زخمی شده است.
پایگاه اینترنتی اسپوتنیک نیوز نیز نوشت:ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش احتمالا در حمله هوایی نیروی هوایی عراق به شهر قیم در غرب عراق زخمی شده است.
براساس گزارشها در این حمله البغدادی به شدت زخمی شده و به سوریه فرستاده شده است و تمام همراهان وی کشته شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۲
و لعنت الله علي اعدا و اجمعين
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
این باز صدم است که این خبر ها رو میشنوم.یکروز زخمی شده،یکروز گم شده،یکروز مرده.شدیم اسباب بازی دست چهارتا خبرنگار.هر وقت جنازشو آوردن بغدا درسته
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها