بازدید 3264

مخالفت اصلاح‌طلبان با استیضاح دانش‌آشتیانی

وزیر آموزش و پرورش بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید حضور یافت.
کد خبر: ۶۶۷۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 13 February 2017
وزیر آموزش و پرورش بعد از ظهر امروز (دوشنبه) در جلسه مجمع عمومی فراکسیون امید حضور یافت.
 
به گزارش ایسنا، فخرالدین دانش آشتیانی در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از عملکرد چندماهه خود در وزارت آموزش و پرورش، به سوالات و ابهامات نمایندگان در این زمینه پاسخ داد.
 
دانش آشتیانی درباره اظهارات نمایندگان در خصوص صندوق ذخیره فرهنگیان گفت:‌ من افراد متخصصی را در این صندوق مستقر کردم و مشی من این نیست که کوچکترین اهمالی در این زمینه داشته باشم و با کسی هم تعارفی هم ندارم. من در مورد صندوق ذخیره فرهنگیان و در جایی که تخلف شده سفت و سخت ایستاده‌ام.

وی افزود: اکنون هم به شدت از جاهای مختلف تحت فشارم اما زمانی که فضا عادی شود، مطالبی را در مورد صندوق عنوان خواهم کرد. در این جلسه اعضای فراکسیون امید مطالب مختلفی را در خصوص مدیریت‌های کلان وزارت آموزش و پرورش، حجم سنگین کتب درسی، صندوق ذخیره فرهنگیان، لزوم توجه به مهارت‌های زندگی در مدارس برای کنترل آمار طلاق، جلوگیری از حافظه‌پروری در مدارس، عدم ارتباط موثر دانش‌آموزان و معلمان و همچنین غفلت از بعد پرورش مطرح کردند.

بهرام پارسایی نیز در همین رابطه به ایسنا گفت:‌ جلسه امروز فراکسیون امید در تداوم جلسات قبلی فراکسیون با هیأت دولت است؛ به ویژه این که وزارت آموزش و پرورش سطح گسترده‌ای را پوشش می‌دهد و برگزاری جلسه با آقای دانش آشتیانی از اولویت‌های ما بود.

سخنگوی فراکسیون امید اضافه کرد:‌ طبیعی است که در این جلسه علاوه بر برخی مشکلات، دیدگاه‌ها و مسائل مختلف، موضوع استیضاح ایشان مطرح شد. هیچ آدم منصفی قبول نمی‌کند که در این مدت کوتاهی که ایشان در رأس وزارتخانه هستند، از ایشان انتظار معجزه داشته باشیم و بازخواستشان کنیم.
پارسایی خاطرنشان کرد: این که ما بخواهیم ظرف سه چهار ماه پایانی فعالیت دولت، وزیر آموزش و پرورش را استیضاح کنیم، ضربه سنگین و مهلکی وارد می‌کند و لذا فراکسیون صد در صد مخالف این استیضاح است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار