بازدید 3545

آزاد راه پل زال - خرم آباد باز شد

باند رفت آزاد راه پل زال - خرم آباد که از پنجشنبه گذشته به دلیل ریزش کوه بر روی خودروها بسته شده بود دوشنبه شد بازگشایی شد.
کد خبر: ۶۶۷۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۱ 13 February 2017
باند رفت آزاد راه پل زال - خرم آباد که از پنجشنبه گذشته به دلیل ریزش کوه بر روی خودروها بسته شده بود دوشنبه شد بازگشایی شد.

عباس پاپی بخشدار الوار گرمسیری در گفت و گو با ایرنا با اعلام خبر بازگشایی آزاد راه پل زال - خرم آباد بر روی خودروها گفت: این مسیر ساعتی پیش بر روی خودروها بازگشایی شده و تردد خودروها از این مسیر به حالت عادی بازگشته است.

این مسیر که به دلیل بارندگی و ریزش کوه در محدوده استان لرستان بسته شده بود قرار بود روز یکشنبه بازگشایی شود که عملیات بازگشایی آن به طول انجامید.

در مدت چهار روز بسته بودن باند رفت آزاد راه پل زال - خرم آباد تردد خودروها تنها از مسیر جاده قدیم اندیمشک - پلدختر - خرم آباد انجام شد.

آزادراه خرم آباد - پل زال دارای حدود 26 کیلومتر تونل و سه کیلومتر پل دره ای است و برای ساخت این آزاد راه بیش از 40 میلیون متر مکعب عملیات کوه بری انجام شده است.

آزادراه اندیمشک - پل زال نیز به طول 45 کیلومتر از 125 کیلومتری جنوب خرم‌آباد آغاز و تا 2 کیلومتری شمال اندیمشک ادامه دارد.

امسال چند بار آزادراه مذکور به علت ریزش کوه و سیلاب مسدود شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر