بازدید 3815
هشدار جدی پلیس به مسافران

از محورهای قزوین، اراک، همدان و زنجان تردد نکنید

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش شدید برف و کولاک در استان‌های قزوین، اراک، همدان و زنجان خبر داد.
کد خبر: ۶۶۷۱۱۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۳ 13 February 2017
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش شدید برف و کولاک در استان‌های قزوین، اراک، همدان و زنجان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرهنگ رحمانی، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا بیان کرد: برابر اطلاعات دریافتی هم اکنون بارش شدید برف و کولاک در محورهای ٤ استان قزوین، اراک، همدان و زنجان گزارش شده است و تأکید می‌کنیم رانندگان به هیچ عنوان امشب از محورهای ورودی و خروجی این استان‌ها تردد نداشته باشند.

رحمانی افزود: در کنار محورهای مواصلاتی این استان‌ها، کولاک شدید در محورهای دامغان - سمنان، ساری - سمنان، نوشهر - کجور، گلوگاه - دامغان، گرگان - شاهرود، قاهان - قم، کوهرنگ و گردنه‌های چری، شامنصوری و گدوک نیز گزارش شده است که به دلیل وضعیت بسیار نامناسب تردد از رانندگان درخواست می‌شود به هیچ وجه از این محورها نیز تردد نداشته باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اشاره به این که تمامی عوامل پلیس راه در استان‌های درگیر یاد شده در آمادگی کامل به سر می‌برند گفت: پلیس به جهت جلوگیری از در راه ماندگی مسافران و حوادث احتمالی تأکید می‌کند که رانندگان از محورهای یادشده و خصوصا محورهای ورودی و خروجی از ٤ استان اصلی درگیر کولاک به هیچ وجه تردد نداشته باشند و در صورتی که قصد سفر از محورهای مذکور را دارند حتما سفر خود را به تعویق انداخته و اگر در طول سفر هستند یا بازگشته و یا در محل مناسبی امشب را مستقر شوند و وارد این محورها نشوند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل