بازدید 6485
۲

آزمایش موشک بالستیک اتمی در آمریکا

آمریکا موشکی قاره‌پیما با برد 5215 مایل دریایی و سرعتی برابر 1500 مایل در ساعت را با موفقیت آزمایش کرد .
کد خبر: ۶۶۷۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۴ 13 February 2017
آمریکا موشکی قاره‌پیما با برد 5215 مایل دریایی و سرعتی برابر 1500 مایل در ساعت را با موفقیت آزمایش کرد .

به گزارش فارس، نیروی هوایی آمریکا از پایگاه‌های خود به نام‌های «مینوت» و «واندنبرگ» اخیرا یک موشک بالستیک قابل حمل کلاهک اتمی به نام «میمن من _3» را به با موفقیت آزمایش کرد.

به نوشته «یونایتدپرس» این موشک قاره پیما و بالستیک بوده و مقام‌های نیروهای هوایی آمریکا می‌گویند که عملیات پرتاب این موشک غیر مسلح تاییدی بر قابلیت‌های بازدارندگی اتمی آن‌ها است.

بر اساس این گزارش، این موشک ابتدا از سیلوی موشکی در «مینوت ای اف بی» بیرون‌ آورده شد و بعد از سوار شدن مجدد قطعات آن در پایگاه وندندبرگ پرتاب شد. این موشک قاره‌پیمای مجهز به وسیله هدف‌گیری دقیق با پیمودن مسافت 2200 مایلی در نزدیکی منطقه‌ای به نام «کواجالین آتل» در جزایر مارشال فرود آمد.

موشک یاد شده از جمله سلاح‌هایی است که در اختیار پرسنل واکنش سریع نیروی هوایی آمریکا قرار دارد و از آن به عنوان ابزار بازدارنده استفاده می‌شود.

آمریکا 450 فروند از این موشک را در زرادخانه خود دارد. برد این موشک 5215 مایل دریایی و سرعتی برابر 1500 مایل در ساعت دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۸
انتشار یافته: ۲
اونا میتونن ما نمیتونیم ؟اهان یادم اومد چون ما به ژاپن حمله اتمی کردیم شدیدا زیر نظر دارنمون اما اونا به کشورشون حمله شد 8 سال جنگیدن دفاع کردن حتی هواپیمای مسافریشون را ما با موشک سرنگون کردیم راستی ما چقدر بدیم حق دارن شعار مرگ برما بفرستن تازه یادم رفت بگم الان هم کلی تحریم هستن حتی دارو های پزشکی هم تحریم شدن
خاک تو سر سازمان ملل، خاک عالم بر سر شورای امنیت سازمان ملل، خاک سیاه بر سر کشورهای ذلیلی که خفه خون گرفتن و نمیپرسن که آقا اگه موشک بالستیک برای ایران که تا بحال به هیچ کشوری حمله نکرده حرامه، چطور برای شمای آمریکایی که توی دنیا بی شرمانه ترین جنایتها رو مرتکب میشید و به اعتراف خودتون گروهکهای تروریستی درست میکنید و به جون ملتها میندازید؛ خوبه و حلاله؟!
"اگه دین ندارید لااقل آزادمرد باشید"
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان