بازدید 26616

«شیخ الوزراء» دوباره مردم را خائن خطاب کرد! +ویدیو

اظهارات اخیر آقای وزیر از ضد انقلاب خواندن بخشی از مردم نیز فراتر رفته است. در واقع آقای نعمت زاده، مردمی را که به این کمپین پیوسته بودند، مغرض و خائن نامیده است. البته در اینکه «این افراد خودرو را عامل توسعه کشور می دانستند»، کارشناسان همچنان در معنایابی این کلام در شوک و بهت قرار دارند.
کد خبر: ۶۶۶۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲ 13 February 2017
در اوایل تابستان سال گذشته بود که به تدریج با توجه به کیفیت پایین ماشین های تولید داخل و همچنین افزایش قیمت آنها، به رغم برداشته شدن تحریم ها، کمپین «خرید خودروی صفر ممنوع» به راه انداخته شد که با سرعت فروان به کمپینی فراگیر تبدیل گشت.

به گزارش «تابناک»؛ از همان آغاز کار، خودروسازان داخلی به همراه دولت ـ بخوانید وزیر صنعت ـ شروع به مقابله با این کمپین کردند و در نهایت توانستند با استفاده از حربه وام 25 میلیونی برای خرید خودروی صفر، این کمپین را از کار بیندازند.

آقای نعمت زاده، وزیر محترم صنعت ـ که معروف به شیخ الوزراست و البته عده ای وی را «حامی ایثارگر» خودروسازان نیز نامیده اند ـ در ابتدای مطرح شدن کمپین نه به خرید خودروی صفر، آنها را «ضد انقلاب» نامید.

او در این باره گفته بود: «اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند، به نیروی انسانی و اشتغال و تولید داخلی و درآمد ملی خیانت می‌کند. کمپین نخریدن خودروهای داخلی گناه و خلاف است و هر کس این را بگوید، ضدانقلاب است، چون حمایت از کمپین در اوضاع کنونی به هیچ وجه معنا ندارد.»

هرچند وی پس از انتقادات فروانی که در این باره به وی شد، سریع این اظهار نظر را تکذیب کرد، ولی وی دوباره با گذشت بیش از یک سال و نیم از آن واقعه، دوباره کمپین نه به خرید خودرو را خیانت نامیده است.

محمدرضا نعمت زاده در چهارمین همایش بین المللی خودرو ایران که دیروز برگزار شد؛ اظهار داشت: «سال گذشته یک عده افراد مغرض کمپینی را برای تحریم خرید خودرو ایجاد کردند که ما این مسأله را پیگیری کردیم، خائنین این مسأله را پیدا کردیم و به رئیس‌جمهور گزارش دادیم که ایشان نیز به مقامات گزارش دادند. این خائنین افرادی بودند که خودرو را عامل توسعه کشور می‌دانستند و فکر کردند که قبل از انتخابات می‌توانند شلوغ‌بازی کنند و مشکل ایجاد کنند، اما کور خواندند.»

این اظهارات اخیر آقای وزیر از ضد انقلاب خواندن بخشی از مردم نیز فراتر رفته است. در واقع آقای نعمت زاده مردمی را که به این کمپین پیوسته بودند، مغرض و خائن نامیده است. البته در این موضوع که «این افراد خودرو را عامل توسعه کشور می دانستند»، کارشناسان همچنان در معنایابی این کلام در شوک و بهت قرار دارند.

این همه توهین و افترا از سوی یک وزیر علیه بخشی از مردم که در این کمپین حضور داشتند در حالی مطرح می شود که خواسته این کمپین، نه سیاسی و نه انتخاباتی بود؛ بلکه هدف از این کمپین این بود که چرا ایرانی ها مجبورند به خاطر منافع عده ای خاص، ماشین های بی کیفیت با قیمتی بالا را بخرند و دو خودروساز داخلی در کشور بازار انحصاری ایجاد کنند.

به عبارت دیگر، هنگامی که تحریم ها بود خودروسازان همه مشکلات و گرانی را به پای تحریم ها و افزایش سه برابری قیمت دلار می انداختند و هزینه آن را از مردم گرفتند. جالب اینکه هنگامی نیز که تریم ها برداشته شد در مذاکراتشان با خودروسازی فرانسه درخواست غرامت میلیون یورویی کردند که البته هنوز معلوم نیست در صورت پرداخت این غرامت، قرار است چه کسانی از آن بهره برداری کنند. مردمی که در آن سال ها خودروی بی کیفیت با قیمت بالا خریدند، مستحق دریافت غرامت اند یا کارخانه ای که همه هزینه ها را به گردن مردم انداخته بود.

به هرحال مشخص نیست، چرا یک وزیر که باید منافع مردم برایش اولویت داشته باشد، منافع کارتل ها و اعضای هیأت مدیره ها برایش از اهمیت والایی برخوردار است؟ نکته اینکه در شرایط فعلی که تحریم ها برداشته شده، ایشان همچنان به رویه حمایتی بی چون و چرای خود از خودروسازان و اهانت به مردم ادامه می دهد... .
 
تعداد بازدید : 2581

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۲۳۱
انتشار یافته: ۷۶
از لج این وزیر به روحانی رای نمیدم با اینکه دولت روحانی رو دوست دارم
پاسخ ها
ناصر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
من کلا به هیچ کدوم رای نمیدم
علي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
مردم مقصرند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۷
بهتره اصلا رای ندیم
ایکاش ایشون زودتر از موعد بازنشسته شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ایشان سالهاست که بازنشست می باشد ولی ظاهرا قطع رجال میباشد. که ایشان هنوز مشغول به کار می باشد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
ینی بره به جهنم دیگه منم موافقم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
منظور "قحط الرجال" بود که من از طرف ایشان تصحیح میکنم.
حمیدخان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
قحط الرجال را چرا قطع رجال نوشتی؟
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
منفعت طلبی که اصلا به فکر مردم نیست
شیخ الوزرا که عمرا نمیتواند باشد ، شاید شوخ الوزرا باشد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
شوت الوزرا هستند
حمید کلباسی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
شخصی بد ما به خلق می گفت
ما چهره ز غم نمی خراشیم
ما خوبی او به خلق گوئیم
تا هر دو دروغ گفته باشیم
جناب وزیر محترم همه خاین و شما دلبسته ایران
لطفا جهت ثابت کردن حرفات لطفا دستور بفرمایید شما و خانواده محترمتون از تولیدات خودروسازان داخلی استفاده کنند
پاسخ ها
قاسم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
مطمئنم که هیچ کدوم از اعضای خانوادش ماشین ایرانی سوار نمیشن.....
منفعت طلبی خودشون حرف اول رو میزنه وبس!
مردم کیلو چند..
پاسخ ها
جواد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۶
مطمئن باشید فقط به دنبال منافع خودشه
آقای نعمت زاده بنده کارمند یکی از دستگاه های دولتی دوسال پیش با حقوق حد اقلی کارمندی خودم وهمسرم بعداز حدود 20 سال یک خودرو داخلی خریدیم همین بس هر وقت سوار این خودرو می شویم تا زمانیکه پیاده می شویم از بزرگ صنعت ایران تا هر که دخیل در تولید این خودرو بوده را ..... می دهیم حالا شما سرت و بکن زیر برف
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
همه درآمد ما صرف تعمیر این خودروهای داغون میشه! باید بگردیم مدل پایین پیدا کنیم!
کوبیدن یک فرد که معتقد به نظام جمهوری اسلامی است در شان شما نیست که هم صدا با مخالفانش که مافیا هستند باشید بزرگ باشید و مرد باشید اگر درد و کلاهبردار باشد نهاد های اطلاعاتی و قوه قضاییه بهتر و سریع تر از شما اقدام می کند پس بنابر این روی امواج مخالفان این بنده خدا شنا نکنید شما باید خبر را صحیح نقل و درج کنید نه مثل روزنامه های امریکایی . خدا عزت.
پاسخ ها
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
مگر در نظام جمهوري اسلامي مافيا هم داريم اگر داريم پس اين نهادهاي اطلاعاتي و قوه قضاييه كجان؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
چه نفعي به تو ميرسه ! خودروسازي شايد پسر خاله اي شايد تو شركت هاي ايشون مقام داري و شايد....
تا وقتی که دولت و شرکت های دولتی از خودرو سود می برند بایدم همینطور باوشه تا یکی هم اعتراض میکنه از مسوللین فردا یه خودرو صفر جلو دره خونه اشه و میبینم از فردا دیگه پیگیره چیزی نیست واقعا عجیب نیست تا کی ما باید چوب مسولینه بی کفایتمونو بخوریم و خونه ما هارو تو شیشه کنن و بخورن ننگ بر مسولین بی لیقاتی که با رای همین مردم به سره کار امدن ولی به هیچ گونه ایی از مردم طرفداری نمیکنن و بعد میگویند با انقلاب کردن مردم این کشوری نجات پیدا کرد .... تابناک بازم اینو سانسور کن
روحانی را دوست دارم ولی متاسفم که به دلیل حضور 4 ساله چنین وزاریی در کابینه دیگر نمی توانم برای رای دادن مجدد به روحانی اعتماد کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
وزراي ايشان همه بازنشسته هستن يا مشاورين بازنشسته دارن نميدانم تا كي اين بندگان خدا مي خواهند كار كنند و جا جوانان بيكار را بگيرند
اگر روحانی مرحله سال 96 رای نیاورد دلیلش این وزرای بی تدبیر است.من که به روحانی رای نمی دهم
درمملکتی که قحط الرجال باشد بیش از این نمی توان انتظار داشت گویا جناب رییس جمهور دلبستگی شدیدی به ایشان دارند و دوری ایشان برایشان سخت است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
کاش آقای روحانی در رابطه با انتخاب این وزیران به مردم توضیح دهد وگرنه با شرایط نابسامانی مواجه می گردد
آش اينجا لواش اينجا كجابهترازاينجا ؟
توليدات داخلي بي كيفيت براي مردم است ايشان و خانواده محترم عمرا سوار خودروهاي داخلي نميشن
اگر از پیچیدگی باند مافیا و انحصار مدیریت در شرکتهای دولتی و انحصار کار وابسته در شرکتهای خصوصیشان و سهامداری و همچنین سلسله مراتب تسخیر پستهای دولتی را بدانید چه اندازه هست شاید تسلیم فرمایشاتشان میشدید. خدا به ملت کمک کند که ساختار یک باند را متلاشی کند وگرنه ........تا 30 سال دیگر مشغول غارتند
کارکنان وزارت صنعت هم اکثرا از این آقا ناراضی اند
حالا جالبه خودش زمان دولت قبل مصاحبه کرد گفت مردم نباید خودرو بخرن تا قیمتش بیاد پایین!!!!
حالا بازم بیاد آمار بزنید که دولت روحانی جواب منتقدان رو خیلی خوب داده!!!
خائن کسیه که با این همه بیکاری جوانان خودش و خانوادش و دامادهاش و فرزندانش بعد از بازنشستگی حتی پول بیت المال رو میگیرن و در چند شرکت بزرگ سهام دارن و قرار دادهای دولتی رو با رانت به دوستان و خانوادش واگذار میکنه ننگ بر چشم های کور و گوش های کر کسانی که قبل از اصلاح خودشون به دیگرن ناروا نسبت میدن
منظور آقای وزیر مردم نیست. مسئولینی که احیانا از واردات سود میبرند البته اگر تولید داخل نباشد آنوقت آنها هم گوش مردم را خواهند برید این انحصار طلبی فرهنگ ماست البته بد است.
بنظر بنده ایشان در تمام حادثه هایی که با تولیدات نامطلوب داخلی ایجاد میشوند مسئول هستند. امیدوارم ایشان هر چه سریعتر عزل و در منزل به کارهای خانه مشغول شوند! سخنان دیروز ایشان در باره معدن کاوی در محیط حفاظت شده واقعا آخرش بود من که خیلی خندیدم به این شیخ!!!
بابا به دل نگيريد اين بنده خدا به دليل كهولت سن هم آلزايمر گرفته هم سلولهاي خاكستري مغزش كار نمي كنن . ايشون اگه به خاطر مال و منال فراونش نبود و مثل ما بيچاره فقير بود ، مي بايست تا حالا هفت تا كفن پوسونده بود .
مردم حقشونه .
خائن شماهستید که ماشینی که سه میلیون هم ارزش نداره به مردم میدی بیست میلیون که منافع شرکت قطعه سازی خودت از بین نره
ملت لایق همین هستند.همین و بس
با این تفکر اقای وزیر که مطمئنا سابقه ای طولانی دارد چگونه مورد تایید صلاحیت دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی و خانه ملت قرار گرفته است؛تشکر ترامپ
خائن افرادی هستند که از این بازار انحصاری سود کلان می برند و بدون هیچ توجهی به کیفیت خودرو فقط به فکر جیب خودشان هستند. اگر خودرو به کیفیت و زیبایی خودروهای کره ای در کشور تولید میشد مطمئن باشید نیازی به تعرفه 100 درصدی برای خودروی خارجی نبود. واقعا ننگ بزرگی برای این دو شرکت سازنده هست که خودرو چینی که 10 سال هم از عمر وردشان به این صنعت نمی گذرد می فروشند.
ایشان باید در خانه استراحت کند .
مرگ بر خائنین به این مرز و بوم ! هر کس از وزیر تا شهروندان و به هر شکل از تولید خودروی بی کیفیت ،صادر کردن خاک حاصل خیز تا.......
امثال آقای نعمت زاده که مانند آن دخترک که سهمی از انقلاب برای پدرش را حق اولیه میدانست (حقوق های نجومی )در راس امور زیاد هستند جای شگفتی است که چرا آقای روحانی یه چنین تفکراتی را به نام تدبیر و امید در اطراف خود قرار داده.
شگفتا که در جوامع لیبرال و سرمایه دار غربی نیز چنین توهین و افتراهی از سوی مسئولین به مردم روا نمیشود.
مسولين بي كفايت بايد به أشد مجازات برسد تا كسي فكر اختلاس و دروغگويي و حقوق نجومي نيفته
مشکل اساسی خود ما مردم هستیم
ثابت قدم نیستیم
پای حرفمون نمی ایستیم
اگر اون کمپین با قدرت تمام و بدون توجه به هر نوع حواشی ، به کار درستی که در پیش گرفته بود ادامه میداد ، آنوقت .............................
منتها حیف که بریده ایم جمیعا صلواتتتتتتتتتتتتتتتت
این آقای نعمت زاده صنعت مملکت را به گند کشیده. خیلی از واحدهای صنعتی ورشکسته شده اند و عده قلیلی هم که باقی موندند با حداقل ظرفیت کار می کنند و نه تنها تنمیتونند حقوق کارگران زحمت کش را بدهند تعدادی از این کارگران را هم به ناچار اخراج کرده اند. چرا نمایندگان مجلس برای برکناری این آقا اقدام نمی کنند؟
اين بنده خدا رد داده ديگه
ایشون به درد مدیریت مزرعه پرورش بوقلمون می خورند تا وزیر صنعت با تیپ و سر و وضع ژولیده
دولت روحانی از این بهتر نمیشه .ما باید در انتخاب دقت کنیم.
اگر تولیدات کلی کشور بی کیفیت هستش این نشان از فرهنگ کلی جامعه هستش یعنی همه در ان دخیل هستند
پاسخ ها
جام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
اینطور نیست . توی خیلی از کالاها مردم دنبال ایرانیش میگردن .
این وزیر یا وزیر راه و امثال اینها باعث میشن روحانی نتونه در انتخابات سال آینده رای بیاره کسی نیست به آقای روحانی بگه آخه قحط الرجاله؟! اینها رو از کجا آوردی آخه؟!
به خودم قول میدهم سنم که از یه حدی بالاتر رفت در مورد هر چیزی اظهار نظر نکنم . قول می دم
مردمی که با وام!!! میرن خودروی تا ایمن که مثل بمب ساعتی عمل می کنه اونهم به چندبرابر قیمت می خرند نه تنها خائن هستند بلکه گستاخ و سزاور نیز هستند چون حماقتشون چندگانه است. امیدوارم این نظر صریح و تند و تیز درج بشه تا مردم قضاوت کنند
این آقا وقتی 4 سال پیش پاشو گذاشت توی وزارتخانه افراد صادق و کاری را با هر حربه ای از سیستم بیرون انداخت . و افراد سرمایه دار را آورد. و این است که همه می بیند.
بخدا راست گفته
آقای روحانی تا دیر نشده اینو بزار کنار و الا همین یه نفر سرتو بر باد میده . نگی نگفتی هان .
درایران برای مصرف هر نوع انرژی کنتور وجود دارد بغیر از حرف مقت
به خدا اگر امام خمینی بودند حق این آدم کف دستش میزاشت
من هیچ رایی به روحانی دیگه نمیدم یکی از دلایلش همینه
من به روحانی رای دادم،ولی اشتباه کردم،صد رحمت به همون احمدی نژاد،لااقل توهین به مردم نمیکرد،،،ما که زورمون نمیرسه خدا جوابتون رو بده.
چقدر ار وارد کنندگان خودرو خارجی حق وحساب گرفتی تابی
خلایق هر چه لایق!!!!!!!!!!!!
مسخره فریب دهنده عاقل.
فقط متاسفم
جناب اقاي روحاني رياست محترم جمهوري
اينچنين وزيري جز تخريب دولت حاصلي ديگر ندارد
لطفا محترامانه بازنشسته كنيدشان
از همون اول مشخص بود که این دولت طرفدار سرمایه دارها هسته.
ای کاش این وزیر سوار ماشین تولید داخل می شدند ان هم از نوع پراید!!!!!
ايشان وزيري متكبر وتمامي خواه ومغرور خودشيفته مي باشد بابا بسه ديگه مگر چقدر مي خواي عمر كني
تنها وزیری که هیچ محبوبیتی ندارد
پژو ای ال ایکس سفارشی مدل 86 دارم...وقتی خریدم تو خودروهای داخلی واقعا خودروی خوبی بود جوری که کلی مشتری رد میکردم تا امسال که بالاخره مجبور شدم برم تعمیرگاه...6 میلیون ناقابل خرج کردم روش که مثل اول شه ولی از اون موقع همش تعمیرگاهمو هی خرج رو دستم میزاره...آخه این چه قطعاتیه تولید میکنین! پولی که با زحمت در میارم فقظ خرجش میشه...میخوام بفروشم میگم با پولش چی بگیرم! دوستم 206 صفر تیپ 5 گرفته میناله..تنوع که نداریم...کیفیت ها که در حد فرقون...تمام ظلمهایی که این سالها به برکت یک سری قدرت طلب به من شده رو شاید بخشم ولی هرکس دستش تو خیانت به مردم تو صنعت خودرو سازیه نمیبخشم...مال و جون مردمو میگیرین تا فربه تر شین...خون تک تک کسایی که تو ماشینای 30 سال قبل کشته میشن که بهتره بگیم شهید چون در راه پولدار شدن شماها کشته شدن به گردنه شماست
من یه ماشین بی کیفیت ساخت ایران دارم و صبح وقتی که سوار این ماشین میشم تا عصر که از سر کار میام لعن و نفرین و تف میکنم
من 206 مدل 89 دارم. چون به مقدار قدیمی شده ، دوست دارم عوضش کنم و یه ماشین صفر بگیرم. ولی از اونجاییکه ماشینهای صفر همه شون داغون و بدرد نخور هستن ، پشیمون شدم. از طرفی هم هیچ علاقه ای ندارم پولم رو بدم به این خودروسازهای مزخرف. واقعا زور داره. نمی دونم چیکار کنم.
خودت و بچه هات توی این "خودرو"ها می شینین آقای نعمت زاده ؟ کاش شهامتشو داشتی که بگی مارک ماشین خودت و بچه هات چیه وزیر انقلابی!
نويسنده محترم خبر
حالا چي شد بعد از اين همه سال آقاي نعمت زاده بد شد؟؟؟
خداييش بخاطر مردم انتقاد ميكنيد يا اختلاف سر منافع پيش اومده !!!! و داستانهاي انتخابات و ....
همين آقاي نعمت زاده سالها پست هاي كليدي داشته ،چي شده چند وقته بد شده؟؟؟!!!
آخرش چي عوض بشه مثلا جاش بهتر مياد
يكي نوشته محبوبيت نداره، در پاسخش داداش اون هم آدم زياد داره
با پول طرفدار و سينه چاك هم ميشه خريد.تاريخ كشورمون رو بخون
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر