بازدید 4792

تشریح وظایف کمیته امنیت انتخابات

رئیس کمیته امور داخلی کمیسیون شوراها از تهیه نامه‌ای برای حضور یکی از اعضای این کمیسیون در کمیته امور داخلی شورایعالی امنیت ملی حضور یابد.
کد خبر: ۶۶۶۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹ 13 February 2017
رئیس کمیته امور داخلی کمیسیون شوراها از تهیه نامه‌ای برای حضور یکی از اعضای این کمیسیون در کمیته امور داخلی شورایعالی امنیت ملی حضور یابد.

ابوالفضل ابوترابی در خصوص تشکیل کمیته امنیت انتخابات، اظهار داشت: در قانون مقرر شده تا یک نفر از کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در کمیته شورایعالی امنیت ملی در امور داخلی شرکت کند.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نامه‌ای را برای ارسال به وزیر کشور به عنوان رئیس این کمیته، تهیه می‌کنیم تا یک نفر از کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در این کمیته حاضر شود.

رئیس کمیته امنیت داخلی کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تاکنون، هیج یک از اعضای کمیسیون شوراها در این کمیته حاضر نشده‌اند.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: وظیفه کمیته امنیت داخلی مربوط به موضوعات امنیت داخلی می‌باشد که یکی از کمیته‌های زیر مجموعه شورایعالی امنیت ملی است.

ابوترابی گفت: کمیته امنیت انتخابات نیز، کمیته‌ای مقطعی است که چند ماه مانده به انتخابات تحرکات مرتبط با انتخابات را در حوزه های داخلی، خارجی، احزاب و تخلفات احتمالی و موضوعات امنیتی مرتبط با انتخابات را رصد می‌کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها