بازدید 2177

تشریح نتایج حساسیت مردم نسبت هزینه‌های تبلیغاتی کاندیداها

نماینده مردم تهران معتقد است شاید یکی از دلایلی که در سیاست‌های کلی انتخابات به موضوع شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی توجه شده، حساسیت مردم باشد.
کد خبر: ۶۶۶۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 13 February 2017
فاطمه سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در خصوص شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی کاندیداها، اظهار داشت: مقام معظم رهبری بر این موضوع در سیاست‌های کلی انتخابات تاکید کرده‌اند و حتما باید این شفاف سازی انجام شود.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجلس آمادگی تصویب قانون در زمینه شفاف سازی مالی هزینه‌های کاندیداها را دارد، بیان کرد: دولت نیز پیگیر این موضوع در لایحه جامع نظام انتخابات است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از آنجائی که خواست مردم و مقام معظم رهبری شفاف‌سازی هزینه‌های انتخابات است، کاندیداها باید خود را مسئول بدانند در این موضوع و طبق سیاست های کلی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری در راستای شفاف سازی هزینه‌های انتخاباتی اقدام کنند.

سعیدی متذکر شد: در حال حاضر می‌بینیم که پیش از موعد قانونی قانونی، تبلیغات انتخاباتی مخصوصا برای انتخابات ریاست جمهوری آغاز شده است که باید این موضوع را در مجلس پیگیری کنیم، زیرا مردم از ما این خواسته را دارند.

وی افزود: ممکن است کاندیداهای انتخابات مختلف به صورت میلیاردی خرج کنند که سبب نگرانی مردم شده است، سوال مهم مردم از ما این است که منابع این هزینه ها از کجاست آیا نهادهای دولتی یا عمومی در انتخابات چنین هزینه‌هایی را متقبل می‌شوند یا خیر؟

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید یکی از دلایلی که شفاف‌سازی هزینه‌های انتخابات در سیاست‌های کلی نیز مورد تاکید قرار گرفته است، حساسیت مردم باشد./

پایان پیام

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار