بازدید 4100

مصادیق ریاست‌جمهوری جبهه یکتا مشخص شد

کد خبر: ۶۶۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰ 13 February 2017
سخنگوی جبهه یکتا با اشاره به فعالیت‌های جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: قرار است همه نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار دعوت به همکاری شوند تا ائتلاف جامع صورت گیرد، البته هنوز جبهه پایداری رسما حمایت خود را اعلام نکرده است.

به گزارش ایلنا سیدمحمد حسینی با بیان اینکه جبهه یکتا بعد از شکل‌گیری جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی فعالیت‌های انتخاباتی خود را هماهنگ با این مجموعه پیش می‌برد، گفت: حمیدرضاحاجی بابایی دبیر جبهه یکتا تاکنون در هیات موسس جبهه مردمی فعال بوده است و دیگر اعضا هم درحال همکاری هستند تا کمیته‌های مختلف شکل گیرد و فعال شود و از جمله در کمیته هنرمندان، ایثارگران، دانشگاهیان، معلمان، مدیران، حقوقدانان و نمایندگان ادوار مشارکت جدی داشته‌اند .

برگزاری مجمع عمومی جبهه مردمی در تاریخ ۵ اسفند

استاد دانشگاه تهران با اشاره به فعالیت جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، بیان کرد: نمایندگان ۲۲ قشر در تهران تعیین شده‌اند که حدود ۵۰۰ نفر هستند و به همراه منتخبان شهرستانی سراسر کشور در مجمع عمومی ۲۵۰۰ نفره که در تاریخ ۵ اسفند حضور می‌یابند و شورای مرکزی ۲۵ نفره "جمنا" با رای آنها انتخاب می‌شود.

وزیر پیشین فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه در این همایش بزرگ نظرخواهی در مورد کاندیداها صورت می‌گیرد، بیان‌کرد: از بین کسانی که رسما کاندیداتوری خود را اعلام کرده‌اند و یا در مظان کاندیداتوری هستند، در مرحله اول حدود ۱۰ نفر با رای حاضران در مجمع سراسری برگزیده می‌شوند و این روند ادامه پیدا می‌کند تا در اوایل اردیبهشت ۹۶ به کاندیدای مشترک برسیم.

ارائه مصادیق جبهه یکتا در مجمع عمومی جبهه مردمی

حسینی با بیان اینکه اقدامی که در راستای انتخابات سال ۹۶ انجام گرفته این است که به بدنه اجتماعی توجه بیشتری شده، تصریح کرد: برنامه‌ریزی‌های انتخاباتی اینگونه نیست که سران احزاب و گروه‌ها و تشکل‌ها در تهران بنشینند و تصمیم بگیرند و به دیگران ابلاغ شود و آنها هم تبعیت کنند؛ بلکه با نظر افراد فعال و موثر سیاسی در کل کشور گزینه‌ها مشخص و کاندیدای نهایی معرفی می‌شوند و این روش اگربه درستی اجراشود قطعا مشارکت وهمبستگی بیشتری را موجب می‌شود و با واقع بینی همراه خواهدبود.

سخنگوی جبهه یکتا تاکید کرد: مصادیق جبهه یکتا مشخص شده و در مجمع عمومی جبهه مردمی مطرح و ارائه می شودتا گزینه‌ها درمعرض آراء قرارگیرند.

محوریت فعالیت انتخاباتی اصولگرایان با جبهه مردمی است

او تاکید کرد: اعضای جبهه یکتا و دیگر تشکل‌ها افراد حقیقی هم که ممکن است در هیچ حزب و گروهی فعال نباشند با جبهه مردمی نیروهای انقلاب همکاری می‌کنند و با توجه به تجربیات گذشته این روش می‌تواند موثر واقع شود و نتیجه مطلوب به همراه داشته باشد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره اینکه تکلیف ائتلاف و شورای اصولگرایی چه می‌شود، آیا این شورا منتفی است، اظهار داشت: درحال حاضر محوریت کار با جبهه مردمی است و هیات موسس جبهه مردمی تا تشکیل شورای مرکزی، مدیریت کار را به عهده دارند.

گفت‌وگو با پایداری برای پیوستن به جبهه مردمی ادامه دارد

حسینی درباره اینکه آیا در دیدار هیات موسس با مصباح‌یزدی، جبهه پایداری حمایتی از جمنا داشته است، گفت: قرار است همه نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار دعوت به همکاری شوند تا ائتلاف جامع صورت گیرد و یا یک وفاق حداکثری بوجود آید، البته هنوز جبهه پایداری رسما حمایت خود را اعلام نکرده است، اما گفت‌و‌گو با آنها ادامه دارد.

آیت‌الله یزدی و موحدی کرمانی در جریان تصمیمات جمنا هستند

سخنگوی جبهه یکتا درباره محوریت جامعتین در انتخابات که پیش از این اصولگرایان بر آن تاکید داشتند، گفت: ارتباطات و بهره‌گیری از نظرات در حال انجام است، آیت‌الله موحدی‌کرمانی کاملا در جریان تصمیمات و اقدامات جبهه مردمی هستند و بر امور نظارت دارند و گزارش‌ها به آیت‌الله یزدی و دیگر بزرگان ارائه و در مجموع روند کارها مثبت ارزیابی می‌شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان