بازدید 5624
۱

برف و باران کشور را فراگرفت؛ لطفاً سفر نروید

کد خبر: ۶۶۶۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹ 13 February 2017
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور از هموطنان خواست حتی‌المقدور امروز و امشب عازم جاده‌ها نشوند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم در تشریح آخرین وضعیت جوی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: بر اساس گزارش‌های دریافتی، بارش برف در اکثر محورهای استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، کردستان، همدان، مرکزی، سمنان، البرز و شرق استان تهران ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین بارش برف در محور ایلام به کرمانشاه در استان ایلام، کوهرنگ به مسجدسلیمان در چهارمحال بختیاری، تربت حیدریه به مشهد در خراسان رضوی، سلفچگان به ساوه، سلفچگان به اراک و سلفچگان به تفرش در استان قم، کرمان به بافت و کرمان به راور در استان کرمان، محورهای کنگاور و سنقر در کرمانشاه و محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه در استان مازندران ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی با اعلام بارش شدید برف در محورهای کوهستانی شمال کشور گفت: با توجه به بارش سنگین برف و کولاک شدید، محور هراز از ساعت 7 صبح مسدود شد و همچنین تردد تریلی در محور قدیم قزوین ــ رشت و آزادراه قزوین ــ زنجان از ساعت 7 صبح امروز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

رحمانی اضافه کرد: علاوه بر این، تردد در محورهای مواصلاتی استان‌های چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، قزوین، اردبیل، سمنان، کرمان، فارس، کردستان، زنجان، همدان، مرکزی، کرمانشاه و ارتفاعات محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه تنها با همراه داشتن تجهیزات زمستانی و زنجیرچرخ امکان پذیر است.

وی گفت: علاوه بر این موارد، بارش باران نیز در اکثر محورهای استان تهران، فارس، اصفهان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، قم، کرمانشاه، مازندران و محورهایی از استان کرمان و هرمزگان گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان با تأکید بر اینکه امروز و امشب به هیچ وجه زمان مناسبی برای سفر نیست خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط نامساعد جوی در اغلب استان‌های کشور، توصیه می‌شود تا هموطنانی که قصد سفر دارند، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند و در صورت الزامی بودن سفر، حتماً با باک پر و همراه داشتن تجهیزات زمستانی و اطلاع از آخرین وضعیت جوی، سفر خود را آغاز کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
لطفا سفر نرید. هشدار ها جدی بگیرید. برای نجات یک ماشین چند نفر تو راهداری درگیر میشن:(
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان