بازدید 3800

تنها بازیکنِ خوبِ تیمِ بد

کد خبر: ۶۶۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 13 February 2017
 نمایشِ پرسپولیس در 15 دقیقه نخست بازی با استقلال، فراتر از استانداردهای لیگ برتر ایران بود اما همه آن تسلط، ظرف چند دقیقه محو شد تا پسران برانکو در نهایت بازنده بازی بزرگ شوند و برای دومین بار در لیگ شانزدهم، شکست را تجربه کنند.
 
به گزارش تابناک ورزشی,در جریان رقم‌خوردن این شکست، بسیاری از بازیکنان پرسپولیس نمایشی ضعیف‌تر از حد انتظار داشتند. فرشاد احمدزاده در سمت چپ خط دفاعی جواب نداد، علیرضا بیرانوند هیچ سیو مهمی نداشت، بیرانوند و انصاری ناامیدکننده نشان دادند و مهره‌های هجومی تیم نیز نتوانستند انتظارات سرمربی‌شان را برآورده کنند. در تیم برانکو، تنها یک بازیکن آماده و مسلط وجود داشت. یک برنده، در لشکرِ شکست‌خورده سرخپوش.
 
صادقِ محرمی، با فاصله بهترین بازیکن امروز پرسپولیس بود. او هم در اجرای وظایف دفاعی‌اش موفق بود و هم بارها با حرکات رو به جلو، پایه‌گذار حملات پرسپولیس شد.
حفظ توپ قابل‌قبول و اعتماد به نفس بالای محرمی، نشان داد که این بازیکن جوان می‌تواند در همه بازی‌های بزرگ در قواره‌ فیکس‌شدن در پرسپولیس باشد.
 
یک سال قبل، درخشش در دربی تهران، محمد انصاری را تبدیل به مرد مورداعتماد برانکو ایوانکوویچ کرد. شاید مسابقه امروز نیز، شرایط را برای فیکس‌شدن محرمی در همه مسابقه‌های بعدی فراهم کند.
تنها بازیکنِ خوبِ تیمِ بد 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر