بازدید 16887
۹
سوژه

برانکو تصمیمش را درباره رامین گرفت

زمانی که رامین رضاییان پس از تعویض زودهنگام در دربی مچ بند دست راست خود را باز کرد و به زمین انداخت توجه برانکو به واکنش رامین نسبت به تعویضش جلب شد.
کد خبر: ۶۶۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 13 February 2017
زمانی که رامین رضاییان پس از تعویض زودهنگام در دربی مچ بند دست راست خود را باز کرد و به زمین انداخت توجه برانکو به واکنش رامین نسبت به تعویضش جلب شد.
 
به گزارش تابناک ورزشی، رامین به هیچ عنوان خودش را لایق تعویض نمی دانست و حتی به یکی از هم تیمی های خود در پایان دیدار گفته بود اگر در زمین باقی می ماند گره دروازه استقلال را خیلی زود تر باز می کرد.
 
برانکو در شرایطی که تیمش با نتیجه 3 بر یک مقابل استقلال عقب بود در دقیقه 68 رضاییان را از زمین بیرون کشید تا علی علیپور جایش را در ترکیب بگیرد. رامین به هیچ وجه انتظار نداشت تعویض اول پرسپولیس باشد در نتیجه بر خلاف هفته های قبل دیگر نتوانست در مقابل کم محلی های برانکو خودش را کنترل کند و در حالی که سرش پایین بود مچ بند دست چپش را به زمین انداخت و بدون اینکه کوچکترین نگاهی به برانکو بکند از زمین بیرون رفت.
 برانکو تصمیمش را درباره رامین گرفت

هواداران فوتبال به خوبی می دانند در بسیاری موارد مربیان بزرگ فوتبال واکنش های تندی به این حرکت بازیکنان خود نشان می دهند. این واکنش ممکن است مدتی بعد ازحرکت اعتراضی یک بازیکن صورت بگیرد اما در نهایت صورت می گیرد. مانند پیش بینی که درباره برانکو و رضاییان شده است.
 
از صحبت های درگوشی چند بازیکن پرسپولیس در رختکن سرخپوشان می توان به این موضوع پی برد: «برانکو همین حالا تصمیمش را درباره رامین گرفته. حرکت رامین را بدون جواب نمی گذارد.»

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۹
این برانکو دیگه خیلی اذیت رامین میکنه اگه عدالتی تو فوتبال باشه باید پولی که بابت بازیکنان اکراینی پرداخت میشه از جیب برانکو پرداخت بشه نه از بیت المال
میوتم بپرسم تو کجای خبرتون تصمیم برانکو ذکر شد؟
اقا مسخره کردید خودتونو یا مارو؟؟؟بهتر نیست تیتر خبراتونو اینقد جنجالی و البته مشتری جمع کن انتخاب نکنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
من بخاطر همین رفتار یکی دیگه از سایتهای خبری که تیتر اصلی را مهیج انتخاب میکرد ولی در متن خبر چیز دیکری مینوشت اون سایت رو مدتیست تحریم کردم و از سایرسایتهااستفاده .میکنم
سلام
ایشان فعل و فاعل و .... را در ادبیات هنوز یاد نگرفته اند
تقصیر از تابناک نیست مشکل بیسوادی از یک طرف است و از طرف دیگ جلب و جذب خواننده با ترفندهای کلاهبرداران!
ددت (داور، دوپینگ، تبانی) پولیس
حتسیه ساز وارد شد!
حیف رامین که برا برانکو بازی میکنه برانکو لیاقت رامین و نداره
خواهشا حاشیه نسازید .نگاهش نکرد و دست بندش رو انداخت و از این حرفا شما خودتون مفسدی نکنید
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر