بازدید 4662
۱

دستگیری‌دیپلمات‌آمریکایی‌به‌دلیل‌فرار‌از‌صحنه‌تصادف

پلیس کنیا روز یکشنبه یک دیپلمات آمریکایی که پس از تصادف رانندگی از صحنه تصادف گریخته بود، بازداشت کرد.
کد خبر: ۶۶۶۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۰ 13 February 2017
پلیس کنیا روز یکشنبه یک دیپلمات آمریکایی که پس از تصادف رانندگی از صحنه تصادف گریخته بود، بازداشت کرد.

به گزارش ایرنا، رئیس پلیس کنیا اعلام کرد که این دیپلمات آمریکایی به رغم ارتکاب جرم از محل حادثه گریخته و قبل از فرار نیز بر روی راننده مقابل اسلحه کشیده بود.

توکو با اعلام اینکه تخلف رانندگی این دیپلمات محرز است، افزود: پلیس قبل از اینکه او را دستگیر و خلع سلاح کند او از صحنه جرم گریخته بود.

رئیس پلیس مرکزی کنیا از آزادی این دیپلمات آمریکایی با وثیقه خبر داد و افزود: تحقیقات برای یافتن علت اسلحه کشیدن این دیپلمات بر روی راننده مقابل آغاز شده و بلافاصله پس از تکمیل تحقیقات نتیجه اعلام عمومی خواهد شد.

یک شاهد عینی و حتی عکاس آسوشیتدپرس نیز گفتند که پلیس نایروبی قبل از دستگیری این آمریکایی مجبور شده بود سه بار شلیک هوایی کند تا او را متوقف سازد.

مدیر روابط عمومی سفارت آمریکا در نایروبی نیز با وجود صحه گذاشتن بر دستگیری این دیپلمات کشورش، از تایید اینکه او بر روی راننده دیگری اسلحه کشیده است، خودداری کرد.

دیپلمات آمریکایی که نامش در گزارش های پلیس ذکر نشده، صبح امروز با خودروی شخصی خود با یک دستگاه خودرو متعلق به فردی عادی در یکی از خیابان های نایروبی /پایتخت کنیا/ تصادف می کند. وی پس از این تصادف اقدام به تهدید فرد مقابل کرده و با استفاده از شرایط ایجاد شده، از صحنه جرم فرار می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
تابی جان فرار او از ترس ترور بوده است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار