بازدید 3202
۱
در جلسه هیئت دولت انجام شد؛

گزارش وزارت نیرو از قطعی برق در خوزستان

در جلسه عصر امروز هیات‌دولت به ریاست حسن روحانی، گزارشی از سوی وزارت‌نیرو درباره قطعی برق در مرکز و جنوب خوزستان ارایه شد.
کد خبر: ۶۶۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۵ 12 February 2017
در جلسه عصر امروز هیات‌دولت به ریاست حسن روحانی، گزارشی از سوی وزارت‌نیرو درباره قطعی برق در مرکز و جنوب خوزستان ارایه شد.

به گزارش ایلنا، در این گزارش به تصمیمات اتخاذ شده و اقداماتی از قبیل افزایش گروه‌های شست‌وشوی مقره‌ها، تغییر نوع مقره‌ها، پوشش عایق پست‌های برق، تجهیز تصفیه‌خانه آب به منابع تأمین مستقل انرژی و پیشگیری از تکرار رویداد مشابه و همچنین تسریع در ترمیم خرابی‌ها و دکل‌های آسیب دیده اشاره شده است.

حداقل سرمایه برای تأسیس شرکت‌های بیمه غیردولتی مشخص شد

با تصویب دولت، حداقل سرمایه مورد نیاز برای تأسیس موسسه بیمه مستقیم مبلغ یک هزار میلیارد ریال تعیین شد.

همچنین حداقل سرمایه مورد نیاز برای صدور پروانه فعالیت مؤسسه بیمه مستقیم در هر یک از گروه رشته‌های بیمه‌ای مشخص گردید که به موجب آن، برای بیمه‌های غیر زندگی مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال، برای بیمه‌های زندگی و مستمری مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال و برای صدور پروانه بیمه‌های مختلط  (کلیه رشته‌های بیمه‌ای) مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

هیات وزیران همچنین حداقل سرمایه لازم برای تأسیس و شروع به فعالیت مؤسسات بیمه اتکایی را مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد ریال تعیین کرد.

به موجب تصمیم دولت، مؤسسات بیمه‌ای که قبلاً تاسیس شده‌اند و سرمایه آنها کمتر از ارقام مندرج در این تصویب نامه است، موظفند تا پایان سال ۱۳۹۶ سرمایه خود را با مفاد این تصویب‌نامه منطبق نمایند.

مجوز واردات آمبولانس برای مراکز روستایی و صعب‌العبور صادر شد

هیات وزیران با واردات ۴۰۰ دستگاه آمبولانس برای مراکز روستایی و صعب‌العبور کشور موافقت کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
با بحران مدیریت نداریم !!! الان باید تازه بشینید همچین فکر هایی کنید ؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار