بازدید 2385

وضعیت آموزشی زنان با کشورهای توسعه یافته برابری می‌کند

رئیس فراکسیون زنان مجلس با جمعی از فرهیختگان رسانه‌های بلغارستان دیدار کرد.
کد خبر: ۶۶۶۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۳ 12 February 2017
جمعی از فرهیختگان رسانه های بلغارستان ظهر امروز (یکشنبه 24 بهمن ) با پروانه سلحشوری رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و جمعی از نمایندگان زن مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت وگو کردند.

در ابتدای این دیدار سلحشوری به حضور فعال زنان در عرصه های مختلف در ایران اشاره کرد و گفت: زنان پس از انقلاب اسلامی در ایران توانسته اند به حوزه های مختلف وارد شوند و در کنار صیانت از کانون خانواده به فعالیت های اجتماعی در سطح بالا بپردازند.

وی گفت: در حال حاضر وضعیت آموزشی زنان در ایران با کشورهای توسعه یافته برابری می کند و در حوزه بهداشت هم زنان توانسته اند گام های بلندی بردارند.

سلحشوری در ادامه گفت: زنان ایرانی در اکثر عرصه ها از جمله هنر حضور دارند و قطعا در آینده نیز در حوزه هایی چون مشارکت اقتصادی و سیاسی، زنان حضور پررنگ تری خواهند داشت.

در ادامه این دیدار هر یک از خبرنگاران فعال در بلغارستان به بیان تجربه خود از سفر به ایران پرداختند و از میزان بالای مشارکت اجتماعی و سیاسی زنان در ایران ابراز شگفتی کردند. آن ها در طی سفر چند روزه خود از تهران و اصفهان و با بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و تاریخی ایران ابراز کردند که از دیدن این میزان فعالیت جدی زنان شگفت زده شده اند
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار