بازدید 2799

رد کلیات طرح اصلاح تعطیلات رسمی کشور

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از رد کلیات طرح اصلاح قانون تعیین تعطیلات رسمی کشور خبر داد و گفت: جهت مقابله با آسیب‌های اجتماعی و تثبیت امنیت روانی جامعه تصمیم به تقویت همکاری مجلس با نظام روانشناسی کشور گرفته شد.
کد خبر: ۶۶۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹ 12 February 2017
سلمان خدادادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت در تشریح جلسه امروز (24 بهمن‌ماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: طرح اصلاح لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور به منظور ساماندهی تعطیلات کشور مورد بحث و برسی قرار گرفت، کارشناسان مرکز پژوهش‌ها و وزارت کشور نیز با حضور در جلسه موارد خود را مطرح کردند اما کلیات این طرح رد شد.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به موجب طرح اصلاح لایحه قانونی تعیین تعطیلات رسمی کشور برخی از تعطیلات رسمی جابه جا و برخی حذف می شدند البته در طرح پیش بینی شده بود روزهای تعطیلی نیز به تعطیلات رسمی کشور اضافه گردد، به عنوان مثال در طرح مذکور تعطیلی روزهای شنبه به جای پنج شنبه و حذف تعطیلی روز 12 فروردین مصادف با روز جمهوری اسلامی ایران و  حذف تعطیلی 15 خرداد در نظر گرفته شده بود اما در نهایت مورد نظر موافق نمایندگان قرار نگرفت.

وی افزود: در ادامه رئیس سازمان ملی استاندارد جهت ارائه گزارش عملکرد این سازمان در جلسه حاضر شد و گزارشی در خصوص اقدامات سازمان ملی استاندارد و برنامه های پیش رو ارائه کرد. در واقع این گزارش به جهت رفع دغدغه نمایندگان در خصوص استانداردهای کشور یا نظارت آنها بر سایر مجموعه ها ارایه شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی سومین موضوع جلسه را ایراد گزارش رئیس سازمان نظام روانشناسی کشور دانست و گفت: بیست نفر از مسئولان و مدیران این سازمان با حضور در جلسه به طرح مشکلات سازمان نظام روانشناسی در حوزه‌های مختلف پرداختند که امروزه در ارتباط مستقیم با آسیب‌های اجتماعی قرار دارد از این رو تصمیم به تقویت همکاری مجلس با این سازمان برای کاهش آسیب‌های اجتماعی گرفته شد زیرا در تثبیت امنیت روانی جامعه تاثیر دارد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی