بازدید 3048
۱

بازنشستگی ۲۰ ساله زنان به مجمع تشخیص ارجاع می شود

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس، از ارجاع موضوع جذب فاینانس و بازنشستگی ۲۰ ساله زنان به مجمع تشخیص مصلحت خبر داد.
کد خبر: ۶۶۶۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۳ 12 February 2017
محمد خدابخشی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح نشست امروز کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: کمیسیون تلفیق 4 نشست برای بررسی ایرادات شورای نگهبان برگزار کرد که بعدازظهر امروز آخرین نشست کمیسیون برای بررسی ایرادات برگزار شد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی، افزود: در این جلسات ایرادات شورای نگهبان به مصوبات مجلس در لایحه برنامه ششم اعم از مغایرت با شرع و قانون اساسی و همچنین سیاست‌های کلی نظام و برنامه ششم توسعه در  جلسه کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گرفت و کمیسیون در مواردی که ایرادات را وارد می دانست اطلاعاتی را برای تامین نظر شورای نگهبان اعمال کرد و در برخی موارد نیز بر مصوبات قبلی مجلس اصرار شد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی موارد ارجاعی به مجمع تشخیص مصلحت نظام، تصریح کرد:کمیسیون بر مصوبات خود در خصوص جذب فاینانس و بازنشستگی بیست ساله زنان اصرار دارد، لذا برای حکمیت به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
زنان اگه واقعا خواهان حقوق برابر هستن باید برابر با مردان کار کنند و بازنشست شوند این چه صیغه ایی هست که هم میخواهند حقوق بگیر باشند و جای یک جوان بیکار را اشغال کنند و هم می خواهند شرایط بخاطر زن بودنشان تعدیل شود. همه اینها هزینه بی خود بر دوش کشور هست.
به جز مشاغل حساس و نیازمند حضور زنان مانند پزشکی پرستاری و برخی مشاغل خاص دیگر در سایر موارد نیازی به حضور زن نیست. مادر بودن شغلی به مراتب مهم تر است.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر