بازدید 3240

این برد برای استقلال معادل قهرمانی بود

کد خبر: ۶۶۶۶۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۵ 12 February 2017
پیشکسوت استقلال گفت: این پیروزی برای استقلال معادل قهرمانی است.

به گزارش تابناک ورزشی، مهدی فنونی‌زاده بعد از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل پرسپولیس در دربی هشتاد و چهارم اظهار داشت: این پیروزی برای استقلال معادل قهرمانی است. پرسپولیسی‌ها قبل از بازی می‌گفتند 3 ، 4 گل‌می‌زنند اما 3 گل دریافت کردند و رفتند.

پیشکسوت باشگاه استقلال با تاکید بر مغرور بازی کردن پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس به غرورش باخت اما نباید این را نیز فراموش کرد که بعد از گل اول، پرسپولیس می‌توانست روی ضربه سر طارمی به گل دوم برسد. این توپ اگر می‌شد نتیجه می‌توانست کاملا فرق کند. بعد از این موقعیت استقلال به خوبی خودش را پیدا کرد و به برتری رسید. 

فنونی‌زاده در خصوص روند پیروزی‌های اخیر استقلال گفت: هواداران استقلال باید این فصل دندان روی جگر بگذارند تا سهمیه آسیا را کسب کنند. کسب سهمیه برای این فصل استقلال نتیجه خوبی است اما این تیم می‌تواند سال آینده مدعی قهرمانی لیگ و حتی آسیا باشد.

پیشکسوت استقلال در خصوص شرایط استقلال برای دیدار مقابل ذوب‌آهن گفت: استقلال مقابل ذوب‌آهن دیدار سختی خواهد داشت چرا کاوه مصدوم شد و رحمتی نیز محروم است. دیدار ذوب‌آهن مسابقه سنگینی است چرا که تراکتورسازی نیز بعد از باخت مقابل تراکتورسازی انگیزه زیادی خواهد داشت. استقلال روی دور برد افتاده و امیدوارم مقابل ذوب‌آهن نیز به برتری برسد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر