بازدید 3509
۲

برانکو:فوتبال همینه،از پرسپولیسی ها عذر می خواهم

کد خبر: ۶۶۶۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰ 12 February 2017
سرمربی پرسپولیس گفت: هر دو شانس‌هاس زیادی داشتنند به استقلال تبریک می‌گویم. از بازیکنانم برای این بازی تشکر می‌کنم.بازی بسیار خوب و زیبایی را دیدیم. گل‌های زیادی در بازی رد و بدل شد.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو بعد از پایان بازی و شکست تیمش مقابل استقلال در دربی 84 در نشست خبری گفت: بازیکنان میل و انگیزه زیادی داشتند و با احساسات زیادی این بازی برگزار شد. از تیمم هیچ ایرادی نمی‌گیرم، از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم که در باخت هم بزرگ بودند. متأسفم که  در بزرگ‌ترین بازی ایران نتوانستیم هوادارانمان را شاد کنیم. هواداران میل و انگیزه بازیکنان ما را شناخته‌اند و بابت تشویق‌هایشان در پایان بازی تشکر می‌کنم.

سرمربی پرسپولیس اظهار داشت: با کمک هواداران به آن چیزی که می‌خواهیم می‌رسیم. خودتان دیدید در دربی هر تیمی به شکلی برنده می‌شود و هر شانسی که به دست بیاوریم شاید به گل تبدیل شود. فوتبال همین است. در نیمه دوم فقط یک گل زدیم، اما شانس‌های زیادی داشتیم و روی دروازه حریف خیمه زدیم، اما زمان کافی برای به تساوی رساندن بازی نداشتیم. بازهم به خاطر نبردن در این مسابقه از هواداران عذرخواهی می‌کنم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
عذر ميخواي ؟
پرسپولیس تیمی نیست که بتوانمد قهرمان لیگ ایران شود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر