بازدید 2339

آزمون آشنایی با قوانین برای مسوولان برگزاری انتخابات برگزار می‌شود

مدیرکل سیاسی وزارت کشور گفت: برای اشراف و تسلط مجریان و مسوولان بر قوانین برگزاری انتخابات ، امروز در سراسر کشور از حدود هزار و 700 نفر مسئول برگزاری ، آزمون جامع قانون انتخابات گرفته می شود.
کد خبر: ۶۶۶۵۸۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۷ 12 February 2017
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران، محمدامین رضازاده روز یکشنبه در همایش توجیهی فرمانداران ، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات مازندران که در بابلسر برگزار شد، افزود: با حضور همه اعضای ستادهای انتخاباتی در یک سمینار سراسری و کلاس های توجیهی انتخابات، امروز در سراسر کشور حدود هزار و 700 نفر در آزمون جامع انتخابات شرکت می کنند .
وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری، چهار اصل امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت حداکثری را به عنوان تکلیف برای مجریان انتخابات دانستند، گفت : در انتخابات سال 92 امنیت انتخاباتی در بالاترین سطح قرار داشت و در بحث سلامت و تایید حوزه های انتخابیه کشور، کمترین شکایات و ابطال آرا در مقایسه با انتخابات گذشته را شاهد بودیم .
مدیر کل سیاسی وزارت کشور افزود : سیاست دولت تدبیر و امید پایداری فضای آرامش میان مردم و مسئولین در سراسر کشور است تا دولت در این فضا بتواند وظایفش را بهتر انجام بدهد . 
وی با بیان اینکه کارگزاران هم در فضای بدور از جنجال های سیاسی و جناحی بهتر عمل می کنند ، گفت : اما جامعه به نشاط سیاسی نیاز دارد و در آستانه انتخابات یک فضای پر نشاط و شاداب توام با رقابت را باید شاهد باشیم .
رضا زاده گفت : پیش بینی می شود در انتخابات سال 96 مشارکتی بالا را شاهد باشیم ، چرا که مشارکت بالا موجب تقویت قدرت نرم نظام سیاسی و سبب افزایش امنیت کشور می شود و مردم هم قطعا در این انتخابات افتخاری دیگر در راستای افزایش ضریب اقتدار نظام می آفرینند .
آزمون آگاهی از قوانین انتخاباتی روز یکشنبه 24 بهمن در پایان کلاس های یک روزه آموزشی برای مجریان انتخاباتی مازندران در شهرستان بابلسر برگزار می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت سال 96 در کشور برگزار می شود. 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار