بازدید 9211
۱

تحرکات جدید در روابط ایران و روسیه

طی هفته جاری دیمتری راگوزین معاون نخست وزیر روسیه در راس هیئتی به تهران سفر خواهد کرد و ضمن ملاقات با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر دفاع همکاری های دو کشور در عرصه های فناوری و صنایع دفاعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
کد خبر: ۶۶۶۵۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۹ 12 February 2017
 طی چند هفته پایانی سال ۱۳۹۵ شاهد تحرکات جدیدی در روابط ایران و روسیه خواهیم بود.

به گزارش «تابناک» طی هفته جاری دیمتری راگوزین معاون نخست وزیر روسیه در راس هیئتی به تهران سفر خواهد کرد و ضمن ملاقات با معاون علمی و فناوری رییس جمهور و وزیر دفاع همکاری های دو کشور در عرصه های فناوری و صنایع دفاعی مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین اوایل اسفند ماه ایگور شوالوف معاون اول نخست وزیر روسیه برای بررسی راهکارهای توسعه روابط اقتصادی و تجاری دو کشور و همچنین گسترش همکاری ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا به تهران سفر خواهد نمود.

سفر وزیر انرژی روسیه به تهران و سفر وزیر تجارت اتحادیه اقتصادی اوراسیا به تهران نیز در همین فاصله انجام خواهد شد.

اوایل اسفندماه همچنین مراسم کلنگ زنی چهار واحد جدید نیروگاه حرارتی برگزار خواهد شد.این چهار واحد نیروگاهی مجموعا با ۱۴۰۰ مگاوات در چارچوب توافقات میان دو رئیس جمهور و با بیش از یک میلیارد دلار فاینانس دولت روسیه ساخته خواهد شد.

همچنین دوم تا چهارم اسفند همایش بزرگ تجاری ایران و روسیه با حضور نمایندگان بخش خصوصی و با حضور چند صد نفر از نمایندگان تجاری دو کشور در محل برج میلاد برگزار خواهد شد
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
مبارک باشد ،،
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر