بازدید 2277

اصلاحیه فدراسیون فوتبال درباره مصوبات هیئت رئیسه

نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته (شنبه) برگزار شد که در نهایت پس از بحث و بررسی در خصوص مسائل مختلف فوتبال، به تصویب اعضا رسید
کد خبر: ۶۶۶۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 12 February 2017
فدراسیون فوتبال اصلاحیه‌ای را در خصوص مصوبات هیئت رئیسه فدراسیون صادر کرد.

به گزارش تابناک ورزشی وبه نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال روز گذشته (شنبه) برگزار شد که در نهایت پس از بحث و بررسی در خصوص مسائل مختلف فوتبال، موارد زیر به تصویب اعضا رسید:

بنا به پیشنهاد اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی، رضا جاودانی به عضویت این کمیته درآمد.

 با موافقت اعضای هیئت رئیسه مقرر شد تا هیئت‌های فوتبال مناطق محروم با استناد به مصوبه هیئت دولت در خصوص مناطق محروم برای حضور در مسابقات، از پرداخت حق عضویت معاف شوند.

 پس از بررسی و تصویب اعضای هیئت رئیسه، مهرداد دالانی، نستوه جعفری، پریا شهریاری و مراد حاج جعفری به عضویت کمیته حقوقی فدراسیون فوتبال در آمدند.

 مقرر شد تا روز 25 اسفندماه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

 با تأیید اعضای هیئت رئیسه محمدرضا ساکت، سیدمهدی ابطحی، غلامعلی هنرپیشه، بهرام رضائیان و ناصر صالح به عضویت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و محمود شیعی به عضویت کمیته فنی و توسعه فوتبال درآمدند.

 مقرر شد تا 10 میلیون پاداش برای حضور تیم ملی فوتسال بانوان ایران در رقابت‌های جام جهانی کوچک گواتمالا پرداخت شود.

 همچنین اقدامات لازم برای صورت مالی و بازرسی مستقل از سوی مؤسسه حسابرسی خدمات مالی جهت سال مالی به تصویب اعضای هیئت رئیسه رسید.

نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور مهدی تاج، علی کفاشیان، علیرضا اسدی، دکتر لیلا صوفی‌زاده، فریدون اصفهانیان، حیدر بهاروند، عبدالکاظم طالقانی، محمود شیعی، محمود اسلامیان و محمدرضا ساکت برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، سایت رسمی فدراسیون فوتبال اصلاحیه ای را در خصوص مصوبات هیات رئیسه صادر کرد که به شرح زیر است:

کمیته فنی و توسعه فوتبال به ریاست مرتضی محصص است و اعضای این کمیته محمدرضا ساکت، فریدون معینی، دکتر محمد خبیری، محمود یاوری، محمد احسانی، محمود شیعی و دکتر احمد خداداد هستند.

در ادامه این نشست گزارش کاملی از نحوه فعالیت‌های تیم های ملی فوتبال در کلیه رده ها و همچنین قرارداد های اسپانسری پیراهن تیم ملی توسط رئیس فدراسیون فوتبال ارائه شد.

- حسن عابدینی به ریاست کمیته بازاریابی در آمد و دکتر علیرضا اسدی، محمدرضا ساکت، حسین علاء الدینی و خانم سلیمی به عنوان اعضای این کمیته انتخاب شدند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان