بازدید 3605

دبیرکل سازمان ملل وارد عربستان شد

کد خبر: ۶۶۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 12 February 2017
دبیرکل سازمان ملل عصر شنبه در میان استقبال وزیر خارجه عربستان وارد فرودگاه ریاض شد. قرار است وی در این سفر با پادشاه و ولیعهد عربستان دیدار کند.

به گزارش ایسنا به نقل از خبرگزاری رسمی عربستان (واس)، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل عصر روز شنبه در سفری رسمی وارد عربستان شد.

وزارت خارجه عربستان در صفحه رسمی خود در توئیتر اعلام کرد که عادل الجبیر، وزیر خارجه این کشور در فرودگاه به استقبال گوترش رفت.

این وزارتخانه هدف گوترش از این سفر را دیدار و گفت‌وگو با ملک سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان و محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور عربستان اعلام کرد.

طبق بیانیه منتشر شده از سوی دفتر اطلاع‌رسانی سازمان ملل، گوترش به امارات نیز سفر کرده و در آنجا در نشست جهانی حکومت‌داری در سال ۲۰۱۷ در دبی شرکت خواهد کرد. وی سپس به عمان، قطر و مصر خواهد رفت و در آنجا با مسئولان این کشورها درباره مشکلات منطقه‌ای و جهانی گفت‌وگو خواهد کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است، دبیرکل سازمان ملل پس از این سفرها برای مشارکت در نشست وزرای کشورهای گروه ۲۰ به آلمان سفر کرده و در نهایت برای حضور در نشست امنیتی به شهر مونیخ خواهد رفت و در تاریخ ۲۱ فوریه به نیویورک باز خواهد گشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر