بازدید 2354
مختار با اشاره به شرایط بحرانی خوزستان:

دولت از محضر مردم خوزستان عذرخواهی کند

نماینده مردم آبادان در مجلس با اشاره به شرایط بحرانی در استان خوزستان، معتقد است دولت باید به خاطر بی‌حرمتی به مردم این استان از محضر مبارکشان عذرخواهی کنند.
کد خبر: ۶۶۶۴۵۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 12 February 2017
جلیل مختار در نشست علنی امروز (یکشنبه، 24 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به بند 7 ماده 49 در خصوص هر یک از کمیسیون های تخصصی مجلس می توانند براساس مواردی که در کشور خلل ایجاد کرده گزارشی را به مجلس ارائه دهند، گفت: متاسفانه با وجود بحران ایجاد شده در استان خوزستان شاهد طرح گزارشی از سوی نمایندگان در صحن علنی مجلس نبودیم.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: استان خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است و مردم آن همگی ولایتمدار و عاشق انقلاب هستند این در حالی است که این استان مظهر 8 سال پایداری در دوران دفاع مقدس است و با وجود داشتن منابع درآمدی بسیار در حوزه های نفت، گاز، آب، صنعت و تجارت اما چند روزی است در بحران بی آبی، قطع برق، قطع مخابرات و ارتباطات و محرومیت از تسهیلات ضروری زندگی به سر می برند.

وی افزود: مردم خوزستان بیکاری، آسیب های اجتماعی، وضعیت ایجاد شده توسط ریزگردها، شرایط نامناسب آب و فاضلاب، آلودگی های محیطی و همه ضعف ها و نقص های موجود را به عشق نظام تحمل کردند و همچنان تحمل می کنیم اما اجازه نمی دهیم مسئولان بی کفایت ملی و استانی به این مردم عزیز ظلم و جفا کنند.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه چرا رئیس جمهور مشکلات خوزستان را در حوزه بی آبی، ریزگردها، فاضلاب، بیکاری وبحران قطع آب و برق جدی نمی گیرد، اضافه کرد: دولت باید به خاطر بی حرمتی به مردم این استان از محضر مبارکشان عذرخواهی کنند و برای حل مشکلات و بحران های اخیر خوزستان با تشکیل جلسه هیأت دولت در استان خوزستان به این مشکلات خاتمه دهند.

همچنین علی مطهری در پاسخ به اخطار این نماینده، خطاب به وی گفت: شما در تذکر خود به بند 7 ماده 49 مبنی بر تهیه گزارش موردی و سالانه در خصوص امور اجرایی دستگاه ها و نحوه اجرای قوانین و ... اشاره کرده اید و با این اوصاف فرصت همچنان برای شما و نمایندگان باقی است چرا که مشکل خوزستان طی دو الی سه روز اخیر ایجاد شده است بنابراین کمیسیون تخصصی فرصت تهیه گزارش دارد
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل