بازدید 9291
نشست خبری

کری خوانی ایرانی برانکوبرای منصوریان:آره داداش!!

در جواب به این مسئله که منصوریان گفته اگر مقابل سه بازیکن پرسپولیس را بگیرند می‌توانند برنده دربی باشند، بگویم ما فردا بازی را با 11 نفر شروع می‌کنیم و لیست‌مان مجموعاً 20 نفره است. اگر آنها سه بازیکن را ببندند، پنج یا شش بازیکن دیگر عمل خواهند کرد. آره داداش!
کد خبر: ۶۶۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۳ 11 February 2017
سرمربی تیم پرسپولیس گفت: انگیزه و لذت بالاتر از این وجود ندارد و همه ما خواب این را می‌بینیم که مقابل ۱۰۰ هزار هوادار بازی کنیم.ما بازی حساسی پیش‌رو داریم و همیشه به بازیکنان می‌گویم باید افتخار کنیم که در بازی‌هایی مانند دربی شرکت می‌کنیم. آنها باید طوری بازی کنند که در پایان شادی‌شان را نشان بدهند، شور و شوق‌شان را باید در بازی نشان بدهند و این شادی همیشه به هواداران ما منتقل شده است. خوشحالیم که دربی و بزرگ‌ترین بازی فوتبال ایران را پیش‌رو داریم.

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار استقلال - پرسپولیس درباره تاکتیک استقلال، بردهای متوالی تیمش، غیبت کمال و راه حلش برای بازی دفاعی آبی ها حرف زد.

نیازی نیست که به بازیکنان انگیزه مضاعف بدهیم
«بیشترین تماشاگران در کل دنیا در این بازی‌ها حاضر می‌شوند»،  فکر می‌کنم دیگر با این شرایط نیازی نیست که به بازیکنان انگیزه مضاعف بدهیم.شرایط این دربی متفاوت با دربی قبل است، چون هم ما و هم استقلال پس از پنج شش برد متوالی به دربی می‌آییم. استقلال هم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کرده و باید یک بار دیگر به آنها تبریک بگویم. آن چیزی که باید بگویم یک نمایش کاملاً ورزشی، یک جنگ ورزشی و هواداری پرشور ورزشی بین هواداران ما و استقلال را شاهد خواهیم بود. همه بازیکنان سلامت هستند، حتی ربیع‌خواه. تنها بازیکنی که همراه ما نخواهد بود، کمال کامیابی‌نیاست که او هم محروم است.

جای خالی کمال حس می‌شود
برانکو در مورد اینکه چه بازیکنی جانشین کمال کامیابی‌نیا خواهد شد و از بین شهاب کرمی یا حسین ماهینی کدامیک را باید در پست هافبک دفاعی دید، گفت: طبیعی است که جای خالی کمال حس می‌شود و باید بگویم او تا به حال بهترین بازیکن یا یکی از بهترین بازیکنان ما بوده است. البته تیم ما قائم به فرد نیست و بدون او هم می‌توانیم کار کنیم.

ضعف های تیم منصوریان را نگویید، ناراحت می شود
خوشحالم که ضعف‌های استقلال را به من می‌گویید و به من گوشزد می‌کنید! ما توجه خاصی روی این مسئله داریم، اما به این شکل منصوریان را ناراحت می‌کنید که اسرارش را فاش می‌کنید. ما به هر طریقی می‌توانیم به تیم تاکتیک بدهیم، اما این بازیکنان هستند که در زمین بازی می‌کنند و باید تاکتیک‌ها را اجرا کنند، آن هم مقابل 100 هزار هوادار که حضورشان کار را سخت می‌کند و باید ببینیم شرایط در بازی چه می‌شود.

استقلالی‌ها 3 بازیکن را ببندند، 5 یا 6 بازیکن دیگر وارد عمل می‌شوند
در واکنش به این مسئله که منصوریان گفته اگر مقابل سه بازیکن پرسپولیس را بگیرند می‌توانند برنده دربی باشند، بگویم ما فردا بازی را با 11 نفر شروع می‌کنیم و لیست‌مان مجموعاً 20 نفره است. اگر آنها سه بازیکن را ببندند، پنج یا شش بازیکن دیگر عمل خواهند کرد. آره داداش!

می‌دانیم که استقلال مهره‌های بسیار خطرناکی دارد
اگر جابر انصاری بازیکن رزرو باشد، می‌تواند به بازی آمده و مثل بازی‌های قبل گل سرنوشت‌سازی بزند یا کاوه رضایی و چند بازیکن دیگر استقلال که نمی‌خواهم از آنها اسم ببرم. آنها در بازی‌های اخیر خود بسیار عالی نتیجه گرفته‌اند. من کاری به بازی استقلال ندارم و به طور کلی می‌گویم ما فقط برای برد به میدان می‌رویم .

در واکنش به اینکه منصوریان اعلام کرده از تاکتیک اتلتیکومادرید استفاده خواهد کرد بگویم که  آیا منصوریان به شما خبرنگاران گفته که می‌خواهد مقابل ما دفاعی بازی کند؟! آیا اتلتیکومادرید بسته بازی می‌کند؟! نه، این حرف‌ها نیست. فلسفه هر تیمی در زمین مشخص می‌شود. این حرف‌ها را به ما غالب نکنید! من مطمئن هستم استقلال در 20 دقیقه اول بازی فردا حمله خواهد کرد.بازی مقابل تیم‌هایی که به دفاع فشرده روی می‌آورند سخت است، فرقی نمی‌کند استقلال باشد یا هر تیم دیگری. 


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
به به ماشالله به برانکوی عزیز
استقلالی هامنتظرطوفان سرخ باشند
سلام، منظور کری خوانی فارسی است دیگر؟!! »ا ایرانی هستیم و فارسی تکلم میکنیم.
چپ نکنی ، یواش . آره داداش!
درست 30 ثانیه بعد از بازی تراکتور و پرسپولیس گزارشی را در سایتتان گذاشتید و با آب و تاب از برد ناجوانمردانه دردانه های پایتخت نوشتید
نههههه، ایشونم راه افتاده. لازم شد یه کفش جقجقه ای براش بخریم!!
برای پاسداشت زبان فارسی بجای داربی بگوییم کُری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۴
داربی را شهرآورد می گویند
برو دادااااش....
زنده باد پرسپولیس

قرمز رو عشق هست و بس.
پرسپولیس سرور استقاله.............6تایی ها
آره داداش
چرا رنگت پریده داداش؟ چپ نکنی ؛ یواش!
آرررررره داداش !!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر