بازدید 4333
۱
گزارش بازی

خشم ژنرال دریادگار/بردپرگل تراکتوربرابرذوب

هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال امروز با انجام دیدار تیمهای تراکتورسازی و ذوب آهن پیگیری شد. این مسابقه در ورزشگاه یادگار امام تبریز در نهایت با برتری 4-1 شاگردان قلعه نویی خاتمه پیدا کرد.
کد خبر: ۶۶۶۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 11 February 2017
 تراکتور در خانه با نتیجه 4-1 ذوب آهن را از پیش رو برداشت.
 
به گزارش تابناک ورزشی، هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با انجام دیدار تیمهای تراکتورسازی و ذوب آهن پیگیری شد. این مسابقه از ساعت 15 در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز شد و در نهایت با برتری 4-1 شاگردان قلعه نویی خاتمه پیدا کرد.
 
محمد ایرانپوریان(6پنالتی)، لوسیانو ادینیو(31) و محمد ابراهیمی(39) و مهدی کیانی(94) برای تراکتور و مهدی رجب زاده(35) برای ذوب آهن گلزنان بازی امروز بودند.  

 خشم ژنرال دریادگار/بردپرگل تراکتوربرابرذوب

بدین ترتیب تراکتور با 41 امتیاز در رده دوم جای گرفت و فاصله خود با پرسپولیس را موقتا به عدد 6 رساند. ذو آهن هم با 33 امتیاز در رده چهارم ماند تا استقلال فارغ از هر نتیجه ای در بازی فردا 33 امتیازی باقی ماند.
 
هادی محمدی و ادینیو از تراکتور و وحید محمدزاده از ذوب آهن اخطاری های بازی امروز بودند. تراکتور به سومین برد این فصل خود مقابل ذوب آهن رسید.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
تابناك معلومه چي نوشتي؟؟؟ يه بار زدي 3-1 بعدش نوشتي 4-ا... دوباره اومدي پايين نوشتي 3-1 بعد اسم 4تا گلزن تراكتور و تايپ كردي!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر