بازدید 7256

مشمولان سهام عدالت چه کسانی هستند؟

رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی از نظر این سازمان مشمول نهایی سهام عدالت هستند که در سالیان گذشته فرم‌های مربوط به ثبت نام سهام عدالت را پر کرده باشند و کاغذی را دریافت کرده‌اند که به منزله ثبت نام نهایی سهام عدالت است.
کد خبر: ۶۶۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۱ 11 February 2017
رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی از نظر این سازمان مشمول نهایی سهام عدالت هستند که در سالیان گذشته فرم‌های مربوط به ثبت نام سهام عدالت را پر کرده باشند و کاغذی را دریافت کرده‌اند که به منزله ثبت نام نهایی سهام عدالت است.

به گزارش فارس به نقل از سازمان خصوصی سازی، رئیس کل سازمان خصوصی سازی گفت: افرادی از نظر این سازمان مشمول نهایی سهام عدالت هستند که در سالیان گذشته فرم‌های مربوط به ثبت نام سهام عدالت را پر کرده باشند و پس از طی مراحل مختلف و ارسال مدارک لازم، کاغذی را دریافت کرده‌اند که به منزله ثبت نام نهایی سهام عدالت است.
علی اشرف عبداله پوری حسینی گفت: افرادی از نظر سازمان خصوصی سازی مشمول نهایی سهام عدالت هستند که در سالیان گذشته فرم‌های مربوط به ثبت نام سهام عدالت را پر کرده باشند و به این سازمان ارسال کرده باشند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی افزود: البته این سازمان فرمهای آنها را بررسی کرده و پس از این مرحله، دعوتنامه‌های مربوطه را به دست مشمولان رسانده است و مشمولان نیز پس از درج اطلاعات لازم، این فرم و سایر مدارک لازم را به تعاونی‌های شهرستانی سهام عدالت داده‌اند و در مقابل کاغذی را دریافت کرده‌اند که به منزله ثبت نام نهایی سهام عدالت است و در حال حاضر بسیاری از مشمولان این برگه ها را دارند.

وی اضافه کرد: بنابراین مشمولانی که در سالهای گذشته این مراحل را طی کرده اند، مشمول نهایی سهام عدالت نام می گیرند.

پوری حسینی در مورد مشمولانی که این برگه ها را گم کرده‌اند یا برگه های سهام عدالت آنها مفقود شده است، گفت: این دسته از مشمولان نباید نگران باشند؛ چرا که برگه های سهام عدالت آنها محفوظ است و مشخصات آنها از جمله کد ملی ملاک عمل قرار خواهد گرفت. بر این اساس اطلاعات کامل مشمولان در سازمان خصوصی سازی محفوظ و قابل دسترسی است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی ادامه داد: البته اگر کسی برگه سهام عدالت خود را گرفته باشد و در حال حاضر در قید حیات نباشد نیز سهامش محفظ است و در زمان آزادسازی، وراث آنها می‌توانند در این زمینه اقدام کنند.

رئیس کل سازمان خصوصی سازی در مورد تازه متولدینی که سهام عدالت ندارند، نیز اذعان داشت: سهام عدالت به افرادی که تازه که متولد شده‌اند، تعلق نمی گیرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان