بازدید 8281

صندوقچه خاتم کاری شده قبرمطهر حضرت مسلم ابن عقیل

کد خبر: ۶۶۶۲۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 11 February 2017
صندوقچه خاتم کاری شده قبرمطهر حضرت مسلم ابن عقیل (ع) توسط خیرین استان فارس و ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان تهیه شده و به زودی به کشور عراق ارسال خواهد شد.

به گزارش فارس، صندوقچه خاتم کاری شده قبرمطهر حضرت مسلم ابن عقیل (ع) توسط خیرین استان فارس و ستاد بازسازی عتبات عالیات این استان تهیه شده و به زودی به کشور عراق ارسال خواهد شد.

این صندوقچه خاتم در مجموعه کارگاه‌های ستاد استان فارس با هنر اساتید درودگر و خاتم کار شیرازی و از جنس چوب ساج ساخته شده است.

هزینه ساخت این اثر هنری ماندگار را مردم شیراز با نذورات خود پرداخته‌اند و بزودی تقدیم آستان مقدس حضرت مسلم ابن عقیل (ع) سفیر حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسجد کوفه خواهند شد.

این صندوقچه خاتم به ابعاد طول 3 متر در عرض 2 متر و ارتفاع یک متر و 70 سانتی متر یکی از بزرگترین سازه های خاتم تهیه شده برای عتبات عالیات است.

روز گذشته هم راهپیمایان یوم الله 22 بهمن شیراز از صندوقچه خاتم قبرمطهر حضرت مسلم ابن عقیل(ع) در این راهپیمایی دیدن کردند.

صندوقچه خاتم کاری شده قبر مطهر حضرت مسلم ابن عقیل (ع) برای تبرک جویی دلدادگان اهل بیت (علیهم السلام) در مسیر راهپیمایی بزرگ و استکبار ستیز 22 بهمن شیراز مستقر شده بود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر