بازدید 2815
۳

منصوریان:ال‌کلاسیکوهم حساسیت دربی ایران راندارد

در بازی رفت ما جام را از وسط نصف کردیم، حتی رئال مادرید و بارسلونا هم که در مسابقات مختلف با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند بازی‌شان تا این حد حساس نیست که بازی استقلال و پرسپولیس حساس است. اطراف تیم پرسپولیس هم یکسری حواشی مثبت وجود دارد.
کد خبر: ۶۶۶۲۵۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 11 February 2017
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دربی هشتاد و چهارم گفت: فردا دربی برای ما و بازیکنان جوان نقطه عطف خواهد بود. نتیجه در این بازی برای ما اهمیت دارد چون جوانان ما مسیر خوبی را طی کرده‌اند. فکر می‌کنم دربی خوبی را شاهد باشیم.
 
به گزارش تابناک ورزشی،وی در واکنش به این مسئله که اگر در دربی فردا بازی را ببازد، در فصل آینده از هدایت استقلال کنار رفته و به سرنوشت مربیان قبلی این تیم دچار خواهد شد، گفت: با اینکه همه می‌گویند این بازی 3 امتیاز دارد اما برای هواداران ما 3 امتیاز ندارد. در بازی رفت ما جام را از وسط نصف کردیم، حتی رئال مادرید و بارسلونا هم که در مسابقات مختلف با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند بازی‌شان تا این حد حساس نیست که بازی استقلال و پرسپولیس حساس است. اطراف تیم پرسپولیس هم یکسری حواشی مثبت وجود دارد.
 
منصوریان ادامه داد: با 48 ساعت ریکاوری به مصاف پرسپولیسی خواهیم رفت که دو روز بیشتر استراحت کرده و بازی نه چندان سنگینی برابر تراکتورسازی در خانه انجام داده است. تلاش ما به همراه گروه پزشکی این بود که بازیکنان بتوانند خوب ریکاوری کنند. در مورد سؤال شما باید بگویم که فضای بازی نفت و پرسپولیس را فراموش کنید، چون فردا دربی را در پیش داریم و این بازی با دیدار نفت و پرسپولیس متفاوت است. این بازی دومین دربی بازیکنان جوان ما خواهد بود.
در بازی نفت و پرسپولیس تنها تعداد کمی و فکر کنم 80 نفر از هواداران استقلال در جایگاه هشت حضور داشتند، اما برای بازی فردا نیمی از ورزشگاه به حمایت از استقلال می‌پردازند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
این منصوریان میگه حتی امریکا اندازه ایران پیشرفت نکرده!!!
"حتی رئال مادرید و بارسلونا هم که در مسابقات مختلف با یکدیگر روبه‌رو می‌شوند بازی‌شان تا این حد حساس نیست"...روی چه حسابی؟!! در اسپانیا زندگی کردید؟ یا در یکی از این دو تیم بازی کردید؟!
این آقا از خوش شانسی خود و بدشانسی حریفان به رده سوم آمده و شروع به افاده فضل نموده. بس کن! شما کجا و ال کلاسیکو و دربی ایتالیا کجا!! خداوند ...را شناخت که این موجود را بدون شاخ آفرید!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر