بازدید 5878
۳

سندرز: ترامپ «متوهم» است

کد خبر: ۶۶۶۲۴۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۱ 11 February 2017
"برنی سندرز" در انتقاد از "دونالد ترامپ" وی را فردی متوهم دانست که بویی از دموکراسی نبرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی‌ان‌ان؛ "برنی سندرز"، سناتور دموکرات ایالت ورمونت و یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری سال 2016 آمریکا، اظهار داشت: "دونالد ترامپ" یک انسان دروغگو و متوهم است که هیچ آشنایی با واژه "دموکراسی" ندارد.

سندرز که در انتخابات 20 نوامبر رقیب اصلی "هیلاری کلینتون" بود در ادامه گفت: برای صحبت در مورد ترامپ از اصطلاح "متوهم" استفاده می‌کنم زیرا سخنان وی درمورد اینکه 3 تا 5 میلیون مهاجر غیرقانونی در انتخابات اخیر رای دادند، یک توهم است. هیچ کس در جهان باور نمی‌کند چنین ادعایی حقیقت داشته باشد. ترامپ همیشه دروغ می گوید. رفتار او باعث شده در دوره جدیدی قرار بگیریم؛ البته رسانه‌ها و دموکرات‌ها می دانند با این وضع چگونه برخورد کنند.

سندرز یادآوری کرد پیش از پیروزی انتخاباتی ترامپ نیز هشدار داده بود او فردی دروغگو است. سندرز در ادامه گفت: ترامپ بدون ارائه هیچ مدرکی چنین سخنانی می‌گوید و به همین دلیل معتقدم "توهم‌زده" واژه درستی برای توصیف او است.

سندرز در بخش دیگری از سخنانش گفت: من با "جرج بوش" (رئیس جمهور اسبق آمریکا) هم اختلاف نظرات متعددی داشتم؛ اما هیچگاه نگفتم که وی به بیماری روانی دروغگویی مبتلا است، زیرا اساسا اینطور نبود. اما درمورد ترامپ با قاطعیت می‌گویم او دروغگوست. بدون شک با رئیس جمهوری سر و کار داریم که نمی‌داند قانون اساسی ما چیست و یا دموکراسی کدام است. نگرانی عمیقی وجود دارد که در دوران زمامداری ترامپ کشور به سمت یک حکومت استبدادی پیش رود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
نکنه شیشه میزنه!!
اقای سندرز متوهم تو هستی و ان کلینتون و اوباما.این را بدان و کمی دست از لجاجت بردار.تو اول در مورد ان دولت که حاضر نیست انتقاد کسی را بپذیرد نقد سخن کن بعد بیا در مورد ترامپ نظر بده.
اکر خانم کلیبتون از رقابت به نفع سندرز کنار میرفت ،مطنعن باشید حالا سندرز ،ریس جمهور بودند ، اما امریکایی ها میخواستند ،اولین زن ،ریس جمهور امریکا ،یک دمکرات باشد ،اما نمی دانستند که جامعهٔ امریکا یک جامعهٔ مرد سالار است ،در امریکا هر زنی که شوهر میکند ،و ازدواجش ثبت میشود ،نام خانوادگی شوهرش برای او ثبت میشود ،و تا آخر هم همین گونه خواهد بود ،،،،
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر