بازدید 1924

برای پیشرفت و ترقی انقلاب باید هزینه‌های هنگفتی پرداخت

نماینده مردم خرم‌آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیشرفت و ترقی انقلاب باید هزینه‌های هنگفتی بپردازیم.
کد خبر: ۶۶۶۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶ 11 February 2017
محمد بیرانوند در همایش انقلاب اسلامی، گفتمان اصلاح طلبی و یادمان هاشمی، اظهار داشت: آیت‌الله هاشمی ستونی از خیمه‌های انقلاب بود که نقش او در انقلاب هرگز کمرنگ نمی‌شود. برای پیشرفت و ترقی انقلاب باید هزینه‌های هنگفتی بپردازیم البته تاکنون نیز هزینه‌های فراوانی در این راه پرداخته شده است.

به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: تن دادن به قانون و اعمال آن اگر چه به ضرر باشد در انقلاب اسلامی ایران ضروری است زیرا با قانونمندی می‌توانیم پله‌های ترقی را طی کنیم. انقلاب اسلامی ایران دارای یک قانون مترقی است و اگر عیب و نقصی هم دارد باید برای رسیدن به موفقیت به آن تن دهیم.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در سال آینده گفت: وزن اصلاحات در لرستان بالای 70 درصد است ولی متاسفانه عملکرد مدیریتی ما باعث شده که سهم واقعی اصلاحات در لرستان زمین بماند.

نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی افزود: دغدغه‌های ما به‌عنوان نمایندگان مجلس برای کل استان لرستان و شهرستان بروجرد به‌طور ویژه است و در این زمینه تلاش شده تا شاخصه‌های استان در ردیف بودجه سال 96 ارتقا یابد؛ چراکه استان لرستان وضعیت مطلوبی در این شاخصه‌ها نداشت؛ بنابراین تقاضایی مبنی برقرار گرفتن استان لرستان در میان شاخصه‌های توسعه‌ای کشور نوشته شد و پس از پیگیری‌های فراوان در کمیسیون تلفیق 120 میلیارد تومان برای استان لرستان تصویب شد که امید است در صحن علنی مجلس نیز رأی بیاورد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان