بازدید 2137

آتشفشان 22بهمن دنیای استکبار را به لرزه درآورد

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: 22 بهمن تجلی اراده ملت ایران اسلامی در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۶۶۶۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵ 11 February 2017
سید احمدرضا دستغیب در جمع راهپیمایان یاسوجی افزود: 22 بهمن روز تبلور عزت و شرافت ملی و روز اجتماعی برای نسل های مختلف است.

به گزارش ایسنا، وی با بیان این‌که«22بهمن روز فعال شدن آتش‌فشانی است که دنیای استکبار را به لرزه درخواهد آورد» ادامه داد: این روز برای همه آزادیخواهان جهان الهام‌بخش است و برای مقابله با استکبار و  دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد انگیزه می‌کند. این نظام متکی به اراده یکایک مردم است. دشمنان تلاش کردند که بین سطوح مختلف نظام و قومیت‌های مختلف اختلاف ایجاد کنند اما همه منسجم و با وحوت امروز فریاد ضد استکباری را سردادند.

وی با بیان این‌که «حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن مسئولیت مسئولان را در زمینه‌های مختلف سنگین‌تر کرده است»، تصریح کرد: بنابراین مسئولان باید با ارائه خدمت پاسخ محکمی به مردم دهند. باید وحدت و انسجام را از مردمی یادبگیریم که در تمام صحنه‌ها، مراحل و مقاطع حضور پر رنگ و چشم‌گیری داشته‌اند.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی به فرمان رهبر خود لبیک گفتند و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند؛ چراکه رهبر معظم انقلاب در پاسخ به رئیس جمهور جدید آمریکا فرمودند که پاسخ شما را ملت ایران در روز 22 بهمن خواهند داد و هم‌اکنون جهانیان پاسخ این ملت همیشه در صحنه و انقلابی را ببینند.

وی یادآور شد: در یکی از فرودگاه‌های کشور آمریکا کودک 5 ساله ایرانی را دستبند می‌زنند و دستگیر می‌کنند، مگر این امنیت چقدر متزلزل است که از کودک 5 ساله می‌ترسید.

وی با اشاره به شعار " مرگ بر آمریکا" گفت: این شعار یعنی مرگ بر سیاست‌های آمریکا و این شعار را تا زمانی که خوی استکباری آمریکا وجود دارد و علیه مسلمان ایران و جهان جنایت می‌کند وجود دارد و فراموش نمی‌شود.

مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا ادعای مبارزه با تروریست را دارد اما تروریست فرزند نامشروع این کشور است و داعش را خودشان همانطور که در جریان انتخابات ریاست جمهوری شان گفتند، درست کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل