بازدید 5897
۱

تشکیل مجمع خیرین ازدواج در تمام استان‌ها

کد خبر: ۶۶۶۱۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲ 11 February 2017
مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال جاری مجمع خیرین ازدواج را در تمام استان‌ها تشکیل دهیم.

به گزارش فارس، ناصر صبحی در مورد مجمع خیرین ازدواج گفت: تا هفته گذشته راه اندازی مجمع خیرین ازواج برای 4 استان نهایی شده بود و حدود 12 استان نیز در مرحله ثبت هستند.

وی ادامه داد: در بقیه استان‌ها در حال شناسایی خیرین ازدواج هستیم و تلاش می‌کنیم تا قبل از پایان سال جاری تمام استان‌ها نهایی شوند و در همه استان‌ها مجمع خیرین ازدواج تشکیل شود اما اینکه تا چه حد موفق باشیم به ظرفیت‌ها و امکانات استانی ارتباط دارد.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره به نقش مؤثر مجمع خیرین ازدواج در تشکیل خانواده جوانان گفت: در تمام استان‌ها پیش از آنکه سازمان یا نهادی بخواهد در راستای تسهیل ازدواج جوانان گامی بردارد همین مجمع‌های خیرین بسیاری از امور را انجام می‌دهند و مشکلاتی که بر سرراه ازدوتج جوانان است را رفع می‌کنند امیدواریم به زودی مجمع خیرین ازدواج در تمام استان‌ها تشکیل شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مشکل جوانان زمان ازدواج نیست مشکلات بعد از ازدواج انها را از ازدواج پشیمان میکند مثل بیکاری ؛؛ خیانت و تنوع طلبی آقایان ؛؛ هزینه های وحشتناک درمانی و غیره

اگر واقعا بیطرفید و نظرات مردم براتون مهمه اینو چاپ کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار