بازدید 4940

رونمایی از ترکیب استقلال در دربی 84

دربی هشتاد و چهارم روز یکشنبه با سوت علیرضا فغانی و صدای عادل فردوسی پور آغاز می شود و حوالی ساعت 17، به خاطره ها می پیوندد. سرخابی ها در وضعیتی ایده آل رو در روی هم قرار می گیرند. هر دو با چند برد پا به شهرآورد می گذارند با ترکیب هایی جوان و در عین حال با تجربه.
کد خبر: ۶۶۶۱۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 11 February 2017
استقلال به احتمال زیاد با ترکیب بازی السد به مصاف پرسپولیس می رود.

به گزارش تابناک ورزشی، دربی هشتاد و چهارم روز یکشنبه  با سوت علیرضا فغانی و صدای عادل فردوسی پور آغاز می شود و حوالی ساعت 17، به خاطره ها می پیوندد. سرخابی ها در وضعیتی ایده آل رو در روی هم قرار می گیرند. هر دو با چند برد پا به شهرآورد می گذارند با ترکیب هایی جوان و در عین حال با تجربه.

پیش بینی ها و حدس و گمان ها درباره ترکیب دو تیم به گوش می رسد. استقلال منصوریان به واسطه 4 پیروزی اخیر از روحیه بالایی برخوردار است و نمایش خوبی هم داشته است.

آنها با اینکه 120 دقیقه سنگین و پر استرس را مقابل السد پشت سر گذاشتند اما نیروی جوانی شان کمک می کند تا با شرایطی ایده آل به استقبال دربی بیایند و منصوریان هم ترجیح می دهد دست به ترکیب تیم برنده اش نزند.

ترکیب: مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، میلاد زکی پور، خسرو حیدری، امید ابراهیمی، امید نورافکن، بهنام برزای، مجتبی حقدوست، علی قربانی و کاوه رضایی.
رونمایی از ترکیب استقلال در دربی 84
جایگاه مهدی رحمتی در رون دروازه ثابت است و او با درخشش در برابر السد می تواند به نقطه اتکای تیم علی منصور تبدیل شود. اگر نگوییم مهم ترین اما قطعا رحمتی جزو سه مهره سرنوشت ساز آبی پوشان در بازی روز یکشنبه خواهد بود.

در خط دفاع زوج رابسون و پادوانی جواب داده است. گرچه کند بودن پادوانی می تواند در برابر مهاجمین سرعتی چون طارمی و امیری کار دست منصوریان بدهد اما به احتمال فراوان این بازیکن زوج رابسون خواهد بود.

در سمت راست خط دفاعی با مصدومیت وریا و آماده نشدن مگویان تنها گزینه روی میز خسرو حیدری است. خسرویی که شاید یکی از سخت ترین روزهای فوتبالی اش را باید در برابر محسن مسلمان آماده پشت سر بگذارد. دوئل این دو نفر تماشایی خواهد بود. در سمت چپ هم میلاد زکی پور می تواند بهترین گزینه ممکن باشد. در نبود یعقوب کریمی نا آماده زکی پور باید یک ازمون دشوار را روبروی یکی از آماده ترین فوتبالیست های حال حاضر ایران پشت سر بگذارد. گرفتن رامین رضاییان این روزها از هر کاری سخت تر است.

در خط میانی و در مرکز زمین امید نورافکن و امید ابراهیمی در اوج آمادگی هستند. این دو به تازگی توانستند نمایش فوق العاده ای مقابل ژاوی داشته باشند. هر دو در کنار انجام دادن امرو دفعی به خوبی در خط حمله هم کمک می کنند ودر کنار گلزنی پاس گل هم می دهند.

برازی و حقدوست دو بال منصوریان هستند. دو بازیکن جوان و سرعتی که الان بهترین فرصت است تا نشان دهند پتانسیل ستاره شدن را دارند و در بازی های بزرگ هم بلد هستند خوش بدرخشند.

زوج خط حمله استقلال هم آمادگی خوبی دارد. کاوه رضایی که در بازی رفت نشان داد می تواند از خط دفاع پرسپولیس عبور کند. قربانی هم باید از شم گلزنی بالایش بهره ببرد و پرسپولیسی گل بزند که 6 بازی است گل نخورده است. این احتمال وجود دارد به جای علی قربانی، جابر انصاری به میدان بیاید. چرا که جابر هم سابقه گلزنی در دربی را دارد و هم با سرعتش می تواند سید جلال با تجربه را اذیت کند.

در همین حال احتمال اینکه کادر فنی استقلال در ترکیب اصلی از فرشید اسماعیلی به جای مجتبی حقدوست استفاده کند هم وجود دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان