بازدید 4488

رونمایی از ترکیب پرسپولیس دردربی84

دربی هشتاد و چهارم روز یکشنبه با سوت علیرضا فغانی و صدای عادل فردوسی پور آغاز می شود و حوالی ساعت 17، به خاطره ها می پیوندد. سرخابی ها در وضعیتی ایده ال رو در روی هم قرار می گیرند. هر دو با چند برد پا به شهرآورد می گذارند با ترکیب هایی جوان و در عین حال با تجربه.
کد خبر: ۶۶۶۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 11 February 2017
 آچار فرانسه پرسپولیس جانشین کمال کامیابی نیا در دربی 84 شد.

به گزارش تابناک ورزشی، دربی هشتاد و چهارم روز یکشنبه  با سوت علیرضا فغانی و صدای عادل فردوسی پور آغاز می شود و حوالی ساعت 17، به خاطره ها می پیوندد. سرخابی ها در وضعیتی ایده ال رو در روی هم قرار می گیرند. هر دو با چند برد پا به شهرآورد می گذارند با ترکیب هایی جوان و در عین حال با تجربه.

از الان پیش بینی ها و حدس و گمان ها درباره ترکیب دو تیم به گوش می رسد. پرسپولیس برانکو این روزها غیر قابل دسترس ترین تیم ایران است. آنها یک به یک رقبای خود را از لب تیغ می گذرانند بدون گل خورده. آنها همه کار می کنند. همگی حمله می کنند. همگی دفاع می کنند. پاس می دهند؛ شوت می زنند؛ سانتر می کنند و کوتاه بیا هم نیستند.

اما محرومیت کمال کامیابی نیا همه معادلات را درباره ترکیب پرسپولیس به هم ریخته است. ربیع خواه آماده دربی شده و شهاب کرمی هم جذب شده است.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، صادق محرمی، فرشاد احمدزاده، حسین ماهینی، رامین رضاییان، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری و مهدی طارمی
رونمایی از ترکیب پرسپولیس دردربی84
علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی و محمد انصاری سه گزینه غیر قابل تکان ترکیب برانکو هستند. این سه نفر به حدی مچ شده اند که رد شدن از آنها و رسیدن به تور دروازه پرسپولیس کم کم به خاطره تبدیل شده است.

نبودن کامیابی نیا سمت راست و چپ خط دفاعی پرسپولیس را هم تحت الشعاع قرار داده است. فرشاد احمدزاده گزینه برانکو برای دفاع چپ است. او در این پست سابقه بازی کردن دارد و به ربیع خواه نا آماده و ماهینی که قرار است در پست دیگری بازی کند ترجیح داده می شود. در سمت راست  صادق محرمی با بازی های فوق العاده اش گزینه اصلی است. جنگ او با بهنام برزای دیدنی خواهد شد.

مهمترین علامت سوال پرسپولیس را حسین ماهینی با حضورش پر می کند. آچار فرانسه تیم برانکو که به جز دفاع آخر و دفاع چپ و راست، هافبک دفاعی هم بازی می کند. در سمت راست رامین رضاییان آماده و سرحال به میدان خواهد رفت تا در برابر زکی پور بجنگد. مسلمان هم به سان چند هفته اخیر به یمن وجود رفیعی به سمت چپ متمایل شده است و باید با خسرو حیدری با تجربه تن به تن بزند.

سروش رفیعی مهندس شماره یک تیم برانکو است و چه مهندسی شایسته تر از او. در بازی با تراکتور ارزش های بالای خود را نشان داد وحالا باید در برابر دو تا از بهترین هایفبک های دفاعی ایران دراین روزها یعنی امید ابراهیمی و میلاد نورافکن پیکار کند.

زوج وحید امیری و مهدی طارمی آماده آماده هستند. آنها روی هم 16 گل زده اند. 5 تا بیشتر از زوج خط حمله استقلال. طارمی و امیری باید قدر فرصت های خود را بدانند. این بار رقیب آنها رحمتی است. کسی که ژاوی نتوانست چند روز قبل دروازه اش را در جریان بازی باز کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار