بازدید 2126

تولید چای ایرانی بدون هیچ نوع دستکاری

نماینده آمل و لاریجان درمجلس،گفت:حتی یک کارخانه مواد افزودنی چای ایرانی درکشور نداریم،زیرا چای ایرانی بدون دستکاری های از جنس چای خارجی تولید می شود.
کد خبر: ۶۶۶۱۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲ 11 February 2017
عزت الله یوسفیان ملا درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت تولید چای ایرانی درکشور،گفت:متاسفانه با فرهنگ سازی غلط برخی فکرمی کنند چای خارجی از منظر کیفیت بهتراز محصول ایرانی است،اما باید به مردم آگاهی داد که چای های  خارجی با افزودنی ها مختلف تولید می شود که به هیچ  وجه  از  منظر کیفیت قابل مقایسه با چای های  ایرانی  نیستند.

نماینده آمل و لاریجان در مجلس  شورای اسلامی تصریح کرد: حتی یک کارخانه  مواد افزودنی چای ایرانی در کشور نداریم،زیرا چای ایرانی بدون دستکارهای از جنس چای خارجی تولید می شود واین امر نشان   از  کیفیت  بالا و طبیعی چای ایرانی دارد.

یوسفیان ملا افزود:نحوه بارآوری چای  ایرانی با اطلاع رسانی جامع باید به مردم  آموزش داده شود تا شهروندان تفاوت کیفیت چای ایرانی با خارجی را  از منظر طعم و  نوع تولید را به طریق  عملیاتی احساس کنند.

عضو کمیسیون  برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ،یادآورشد:  تنها پروسه ای که در کارخانه  برای  چای ایرانی در  نظرگرفته می شود خشک کردن  این محصول با کیفیت  است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان