بازدید 1989

آمریکایی‌ها میزبان ال‌کلاسیکو می‌شوند؟

دو رقیب سنتی فوتبال باشگاهی اسپانیا درحال رایزنی برای برگزاری یک بازی رو در رو در خاک آمریکا هستند.احتمال دارد که تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در اردوی پیش فصل تابستانی خود در شهر میامی آمریکا به مصاف یکدیگر بروند.
کد خبر: ۶۶۶۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱ 11 February 2017
دو رقیب سنتی فوتبال باشگاهی اسپانیا درحال رایزنی برای برگزاری یک بازی رو در رو در خاک آمریکا هستند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از نشریه مارکا، احتمال دارد که تیم‌های فوتبال بارسلونا و رئال مادرید در اردوی پیش فصل تابستانی خود در شهر میامی آمریکا به مصاف یکدیگر بروند.

رئال و بارسا سال 2017 نیز مطابق هر سال در تورنمنت جام قهرمانان بین‌المللی که جام دوستانه است شرکت خواهند داشت اما امسال برخلاف سال‌های قبل این دو تیم قصد دارند یک بازی رودرو انجام دهند و گزارش‌ها حاکی از آن است که آنها قصد دارند در شهر میامی این بازی را انجام دهند.
آمریکایی‌ها میزبان ال‌کلاسیکو می‌شوند؟
اگرچه مسئولان برگزار جام قهرمانان بین‌المللی برگزاری ال‌کلاسیکو در خاک آمریکا را هنوز نه رد و نه تأیید کرده‌اند، رئالی‌ها پذیرفته‌اند که یکی از بازی‌های دوستانه اردوی پیش فصل‌شان را در استادیوم هارد راک در شهر میامی برگزار کنند و از قرار معلوم قرار است که این بازی به سبک بازی سوپربال فوتبال آمریکایی برگزار شود به طوری که برای بین دو نیمه و در ابتدای آن مراسم خاصی در نظر گرفته شده است.

جام قهرمانان بین‌المللی یک اردوی تابستانی پیش فصل است که از 4 سال پیش برگزار می‌شود و اکثر بزرگان فوتبال اروپا در آن شرکت می‌کنند. این رقابت‌ها در چهار قاره دنیا (آمریکا، اروپا، آسیا و اقیانوسیه) برگزار می‌شود.

امسال در صورتی که توافق‌های لازم برای رویارویی رئال و بارسا صورت بگیرد تا این دو تیم بعد از 25 سال اولین ال‌کلاسیکوی دوستانه‌شان را انجام دهند، جام قهرمانان بین‌المللی جذابیتی دوچندان خواهد یافت.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل