بازدید 7608

زبان تحریم بر ملت ما تأثیر ندارد

کد خبر: ۶۶۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 10 February 2017
 رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه زبان تحریم روی ملت ما تأثیر ندارد به تشریح پیام‌های راهپیمایی حماسی ۲۲ بهمن پرداخت.

به گزارش مهر، آیت‌الله صادق آملی لاریجانی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در قم در گفتگو با خبرنگاران حضور مردم در راهپیمایی را باشکوه توصیف کرد و افزود: خوشبختانه مردم بابصیرت ایران هر ساله با شکوه‌تر از سال‌های قبل در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند.

وی با بیان حضور گسترده مردم در راهپیمایی پیام‌های زیادی دارد، تصریح کرد: اولین پیام این حضور برای کشورهای توطئه‌گر جهان به ویژه آمریکا است که بدانند زبان تحریم روی ملت ما تأثیر ندارد.

رئیس قوه قضائیه گفت: مردم بصیر ما با حضور عظیم و حماسی در راهپیمایی پاسخ قاطعانه‌ای به تهدیدهای آمریکایی‌ها می‌دهند و قاطعانه پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند که ثابت کنند این حرکت در مسیر انقلاب هیچ گاه متوقف نخواهد شد.

آیت‌الله آملی لاریجانی بیعت مستحکم مردم با امام، رهبری و نظام اسلامی را پیام دیگر این حضور دانست و گفت: ملت ما هر گونه تهدیدی را با قدرت پاسخ داده و خواهد داد.

وی دلگرم کردن مسئولان کشور به منظور خدمتگذاری بیشتر به مردم را یکی دیگر از پیام‌های حضور گسترده مردم در راهپیمایی دانست و افزود: وقتی مسئولان این همه همدلی را می‌ببیند برای خدمت به مردم دلگرم می‌شوند.

رئیس قوه قضایه تأکید کرد: البته مسئولان هم باید جهاد و تلاش خود را برای خدمت رسانی بیشتر به مردم در بخش‌های مختلف افزایش دهند و قدردان این ملت باشند که در این سال‌ها، پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند بنابراین هیچ گاه نباید از خدمت رسانی به آن‌ها باز بمانیم.

آیت‌الله آملی لاریجانی تأکید کرد: مردم ما همیشه وحدت خود را حفظ کرده‌اند و همیشه در همه شرایط وحدت خود را حفظ کرده و اگر برخی اختلاف‌های بین مسئولان هست ولی در مسائل ملی این وحدت ایجاد شده است.

این عضو خبرگان رهبری با بیان این که ملت ما همیشه پای آرمان‌های خود ایستاده گفت: مسئولان نیز باید با درک این شرایط برای خدمت رسانی به مردم و تهدیدهای داخلی و خارجی از مردم الگو بگیرند و وحدت خود را بهترین شکل حفظ کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار